رئیس دانشگاه ملی نهاوند:

دانشگاه ملی نهاوند آمادگی فراهم کردن زمینه تحصیل دانشگاهی قهرمانان بانوی ورزشی را دارد

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۰۰۴۷
دانشگاه ملی نهاوند آمادگی فراهم کردن زمینه تحصیل دانشگاهی قهرمانان بانوی ورزشی را دارد
رئیس دانشگاه ملی نهاوند، گفت: دانشگاه ملی نهاوند آمادگی فراهم کردن زمینه تحصیل دانشگاهی قهرمانان بانوی ورزشی را دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، واحد قیاسی در نشست صمیمی با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و معاون برنامه ریز سازمان برنامه و بودجه استانداری همدان به همراه بخشدار مرکزی نهاوند، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه ملی نهاوند در رشته تربیت بدنی از حضور ۵ استاد دارای مدرک P.H.D بهره مند است.

وی گفت: دانشگاه ملی نهاوند در آینده نزدیک از تک جنسیتی خارج می شود و آقایان را نیز پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه ملی دختران نهاوند، خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند از گذشته افتخارات متعدد علمی، فرهنگی و ورزشی را در سطوح مختلف کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی امادگی همکاری همه جانبه با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان را داریم، گفت: جهت برگزاری دوره های داوری و مربیگری، برگزاری همایش های ملی ورزشی، کارگاه های مهرت آموزی، پژوهشی از هرگونه همکاری فروگذار نخواهیم بود.

قباسی تصریح کرد: در حال حاضر آمادگی پذیرش بانوان قهرمان استان همدان و سایر نقاط کشور را داریم و در آینده نیز پذیرای برادران نیز خواهیم بود.

وی در پایان افزود: ایجاد مرکز پایش سلامت جسمانی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و دانشگاه ملی با هدف ارائه خدمات سلامت را به همشهریان در دستور کار است.

در ادمه این نشست حمید سیفی، مدیرکل ورز و جوان در این نشست، تصریح کرد: خوشبختانه افتخارات زیادی از شهرستان نهاوند در نقاط مختلف و تاثیرگذار کشور در حال خدمت هستند که باید برای بهره‌مندی از توان ایشان برنامه ریزی شود.

وی گفت: امروز با جوانانی ارتباط داریم که با دنیایی از اطلاعات در بستر اینترنت روبه رو هستند و در رابطه با بسیاری از موارد و مسائل جامعه به روز و از آگاهی برخوردار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: در خصوص پیشنهادات و تفاهم نامه های همکاری تحول بزرگی می‌توان فی ما بین اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه ملی در حوزه های مختلف ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: سمن ها دارای توانایی های بسیاری در زوایای مختلف هستند که باید تیم های کارشناسی برای بهره وری هرچه بیشتر انها را بررسی کنند.

سیفی افزود: نیاز اصلی امروز جامعه ما فعالیت جوانان و افراد عملیاتی و کاربردی در حوزه های اجرایی است لذا باید امروز به جوانان خود اعتماد به نفس دهیم تا به خودباوری برسند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ثبت سازمان های مردم نهاد جوان هر دانشجو می تواند سمن داشته باشد و در کنار تحصیل برای پرورش همه جانبه خود با انجام فعالیت های اجتماعی اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه دانشگاه های باید مشکلات و معضلات جامعه را با ارتباط گیری موثر با جوانان حل کنند، گفت: بحث تحصیل قهرمانان یکی از مواردی است که امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه های همکاری در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: استاندارد سازی اخلاق ورزشکاران، برگزاری کارگاه های مختلف اخلاق ورزشی باید در دانشگاه در دستور کار قرار بگیرد

سیفی، تصریح کرد: پتانسیل ورزشگاه علیمرادیان گسترده است، با مهندس علیمرادیان جهت مدیریت این مجموعه رایزنی های لازم انجام شده تا مجددا مدیریت مجموعه علیمرادیان را به دست بگیریم.

نظر شما