مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

برگزاری گلریزان قهرمانان برای آزادی زندانیان استان همدان پیگیری شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۰۳۵۲
برگزاری گلریزان قهرمانان برای آزادی زندانیان استان همدان پیگیری شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: برگزاری گلریزان قهرمانان برای آزادی زندانیان استان همدان پیگیری شود.

گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان با حضور روسا، مدیران و مسئولین نمایندگی ورزش و جوانان در شهرستان‌های استان برگزار شد با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی از گذشته تاکنون در هر شرایطی با خودباوری مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون خود از مرزهای جغرافیایی، اعتقادی، فرهنگی و غیره دفاع کردند.

وی ادامه داد‌: اگر بخواهیم جمله گران‌بهای شهید گران‌قدر حاج علی چیت‌سازیان مبنی بر اینکه برای عبور از سیم‌خاردار دشمن باید از سیم‌خاردار نفس خود عبور کنیم را تفسیر کنیم خواهیم دریافت که این سخن در تمامی زمان‌ها و امور برای ما جاری و ساری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه سیم‌خاردارهای پیش روی ما خوش‌رفتاری، برخورد درست، کار جهادی و غیره در شرایط کنونی کشور است، گفت: متأسفانه امروز برخی خواسته یا ناخواسته آب به آسیب دشمن می‌ریزد و به‌عناوین‌مختلف با حرف‌های ناامیدکننده موجب ناامیدی جوانان می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه حرف‌های ناامیدکننده از تیر و ترکش دشمن برای جوانان و ورزشکاران بدتر است، گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت شگفت‌انگیز بودند که در حیاتشان شاهد اقبال عمومی افراد و اشخاص مختلف با تفکرات و دیدگاه‌های مختلف به ایشان بودیم، علت این موضوع چیزی جز روحیه جهادی، برخورد باصداقت و صراحت در گفتار ایشان نبود لذا باید تلاش کنیم منش سردار سلیمانی را برای خود الگو قرار دهیم.

سیفی در ادامه با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان و همچنین برگزاری گل‌ریزان برای زندانیان جرائم غیر عمد باید در دستور کار باشد، گفت: یکی از مواردی که باید برای زندانیان جرائم غیر عمد با کمک دستگاه‌های متولی انجام دهیم برنامه‌ریزی برای اشتغال آن‌ها پس از آزادی است لذا باید کارگروهی در این راستا تشکیل شود تا برنامه‌ها را پیگیری کنند.

وی با اشاره ویروس کرونا و شرایطی که تا امروز برای کشور و استان همدان به وجود آورده است، گفت: امروز باید علیرغم میل باطنی جلساتمان را به‌صورت وبینار برگزار کنیم تا از برگزاری اجتماعات کاری نیز جلوگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه بابیان اینکه امروز باید از شعارزدگی خارج شویم، گفت: اگر میگوییم یک قهرمان باید جذب شود باید خود را به آب‌وآتش بزنیم تا گفته ما، وعده‌ای که به قهرمانان داده‌ایم عملی شود.

وی با تأکید بر اینکه نجات یک انسان نجات یک جامعه و کل بشریت است، گفت: برای یک قهرمان هزینه داده‌ایم امروز نیز باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

سیفی با اشاره به اینکه مدیران ورزش و جوانان استان باید نقش پدری و حمایتی برای ورزشکاران، قهرمانان و جوانان را داشته باشند، گفت: امیدواریم بتوانیم مسائل و موارد پیرامون جوانان و ورزشکاران را بیش از هرزمانی پیگیری و رفع کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در برخی موارد مسیر زندگی را گم کردیم اما کرونا برخی از این موارد را اصلاح کرد و از جهتی علیرغم تمامی بدی‌ها و تلخی‌ها مثبت بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای اعتلای نام استان همدان در کسب مدارج و عناوین به نحو احسن تلاش کنیم و از اندوخته‌های خود در این راستا استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز