همزمان با حماسه ۹ دی؛

۲۰ ویژه برنامه فرهنگی در همدان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۰۸۴۷
۲۰ ویژه برنامه فرهنگی در همدان برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اجرای ۲۰ ویژه برنامه برای بزرگداشت حماسه ۹ دی، گفت: برنامه‌های بزرگداشت این روز حماسی و دهه بصیرت در سطح استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه محور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه برنامه های فرهنگی دهه بصیرت امسال با شعار «دهه بصیرت فاطمی، مقاومت و ولایت علوی» اجرا می شود، اظهار داشت: برنامه های این دهه از ۹ (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) تا ۱۹ دیماه که سالروز قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ و سرآغاز بیداری ملت ایران است، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بدلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های میدانی گسترده نمی توان برگزار کرد، افزود: در راستای گرامیداشت این دهه، ساخت برنامه های تلویزیونی و مستند، تولید محتوا و ایجاد پویش‌های بصیرت افزا در فضای مجازی پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، خاطرنشان کرد: اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی شامل دیوارنگاری توسط هنرمندان و فضاسازی شهری نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت دهه بصیرت در استان همدان است.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به مناسبت‌های این دهه، از دیدار با نماینده ولی فقیه در روز هشتم دیماه و در آستانه روز میثاق با ولایت خبر داد.

وی از برنامه ریزی برای پخش مستقیم برنامه نمادین از سیمای شبکه همدان با حضور کارشناسان سیاسی و مذهبی خبر داد و تصریح کرد: هدف اصلی از گرامیداشت ۹ دی، افزایش بینش و آگاهی مردمی است که با تدبیر و روشنگری‌های مقام معظم رهبری، حماسه ای جاودان خلق کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نشست با اصحاب رسانه روز سیزدهم دی ماه و همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در  امامزاده عبدالله همدان برگزار می‌شود، افزود: امامزاده عبدالله خواستگاه ۹ دی در همدان بود و مردم این دیار همواره پیشتاز مقابله با فتنه بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه یازدهمین سالگشت بزرگداشت حماسه ۹ دی با چند برنامه دیگر همزمان شده، ادامه داد: برگزاری آیین چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای «محسن فخری زاده» و همچنین عزاداری ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های مجازی و رسانه ای پیش بینی شده در دهه بصیرت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز