سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

کرونا جان یک نفر دیگر را در همدان گرفت/شمار مبتلایان به کرونا در استان همدان به ۹۷۷۴ نفر رسید

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۲۰۰۵
کرونا جان یک نفر دیگر را در همدان گرفت/شمار مبتلایان به کرونا در استان همدان به ۹۷۷۴ نفر رسید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت یک بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان کرونایی استان به یک هزار و ۴۰۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان، افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰  مورد بوده که از این تعداد ۳۵ نفر در بخش عادی و  ۱۰ بیمار نیز در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمی ۳۲ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیص، ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۷۷۴ نفر رسید.

info corona news 10 9

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۵۴، بهار ۵۵۹، تویسرکان ۶۰۰، رزن ۳۸۸، درگزین ۱۶۶، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۱۴ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۲ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۲در نهاوند و سه هزار و ۷۳۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۵ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز