عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

شهادت «سردار سلیمانی» جانی دوباره به نظام و انقلاب اسلامی بخشید

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۲۱۴۳
شهادت «سردار سلیمانی» جانی دوباره به نظام و انقلاب اسلامی بخشید
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: شهادت «سردار سلیمانی» جانی دوباره به نظام و انقلاب اسلامی بخشید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسن لطفی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: کسی نمی‌تواند نقش مهم و بی‌بدیل سردار سلیمانی در ثبات امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم و مقابله با توطئه‌های کشورهای حامی تروریست را انکار کند؛ در حقیقت امروز علاوه بر کشورهای اسلامی، آزادی‌خواهان و حتی کشورهای اروپایی نیز امنیتشان را مدیون رشادت‌های جبهه مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی می‌دانند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقدام وقیحانه دولتمردان آمریکایی در به‌شهادت رساندن سردار سلیمانی، منجر به تضعیف روحیه و انگیزه جبهه مقاومت در مبارزه با تروریسم نشد، افزود: شهادت سردار سلیمانی علاوه بر اینکه جانی دوباره به نظام و انقلاب اسلامی کشورمان بخشید، انگیزه و تلاش امت اسلامی در مسیر نابودی دشمنان اسلام را دوچندان کرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه ثابت قدم ماندن مسوولان و مردم در مسیر شهدا و به خصوص حاج قاسم سلیمانی یک ضرورت است، گفت: بر ما واجب است که وصیت‌نامه این سردار بزرگ اسلام را مطالعه و به آن عمل کنیم.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فقدان حاج قاسم سلیمانی ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است، تصریح کرد: سردار سلیمانی فردی بود که در برهه‌ای از زمان در سوریه و عراق با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های مردمی و با رهبری و هدایت دقیق آنها به سمت حل مشکل، اقداماتی را به انجام رساند تا  معضل ایجاد شده توسط تروریست‌ها را برطرف کند.

لطفی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به واسطه این ظرفیت‌ها، توانست آشوب‌های موجود در منطقه را ریشه‌کن کند؛ ما نیز باید از سبک و سیره حاج قاسم الگوبرداری کنیم و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف همچون اقتصادی، فناوری، صنعتی، فرهنگی و ... در کشور داریم را با استفاده از ظرفیت بالایی که در نیروی انسانی داریم حل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر رشادت و مجاهدت‌های حاج قاسم نبود قطعاً منطقه با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، اکنون وضعیت دیگری داشت، گفت: در مکتب حاج قاسم، هویت انقلابی و فرهنگ مجاهدت، یک اصل خدشه ناپذیر است؛ شهید سلیمانی ضمن تربیت کادر انسانی در تراز انقلاب اسلامی و هویت بخشیدن به جوانان در عرصه دفاع و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، همواره تلاش کرد که دشمن را در رسیدن به اهداف پلید خود، ناکام بگذارد، تابع محض ولایت فقیه بود و لحظه‌ای از گفتمان امام و شهدا جدا نشد و با تمام توان از آن صیانت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز