مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

جوانان بازوان آینده ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۲۷۴۴
جوانان بازوان آینده ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تجه بخ امورات جوانان باید مورد توجه مسئولین باشد، گفت: جوانان بازوان آینده ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جمع مشاوران جوانان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان همدان بابیان اینکه جوانان نقطه اتکای نظام برای آینده کشور هستند، گفت: جوانان بازوان توانمند کشور هستند که می‌توانند درزمینهٔ های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره تحول‌آفرین باشند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی ره در خصوص نگاه ویژه ایشان به جوانان، گفت: امروز شاهد هستیم بنا به گفته امام خمینی (ره) جوانان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در علوم مختلف در تلاش هستند که جای امیدواری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه باید آستانه تحمل خود را در مواجهه با مسائل پیرامون جامعه بالا ببریم و از دل تهدیدها فرصت بسازیم، گفت: یکی از مواردی که باید موردتوجه باشد بالا بردن سطح انتقادپذیری درست است چراکه اگر انتقاد و پیشنهاد در کار نباشد نقاط ضعف و قوت شناسایی نمی‌شوند.

وی گفت: امروز هیچ‌یک از ما فرصت خطا کردن در امورات محوله را نداریم لذا باید با بهره‌گیری از ظرفیت مشاورین درزمینهٔ های مختلف بهره برد تا درصد خطاها کاهش یابد.

سیفی در ادامه با اشاره به اینکه بازدید و راه‌اندازی خانه‌های جوانان شهرستان‌های استان همدان باید در دستور کار باشد، گفت: یکی از اقداماتی که برای بالا بردن سطح دانش جوانان استان در دستور کار قرار داده‌ایم راه‌اندازی آکادمی متفاوت برای آموزش زبان انگلیسی است چراکه لازمه برقرار ارتباط با دنیا و همچنین بهره‌گیری از مقالات بین‌المللی نیازمند بهره‌مندی از زبان خارجه انگلیسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز