سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان:

شمار جان باختگان کرونا در استان همدان به یک هزار و ۴۱۸ نفر رسید

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۳۹۹۶
شمار جان باختگان کرونا در استان همدان به یک هزار و ۴۱۸ نفر رسید
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت پنج نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جانباختگان کرونایی در استان به یک هزار و ۴۱۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان؛ گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذاشته  ۲۴۸ مورد بوده که از این تعداد ۳۸ نفر در بخش عادی و  هفت بیمار نیز در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمی ۲۹ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با شناسایی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۸۲۶ نفر رسید.

info corona news 1013

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۵۸، بهار ۵۶۰، تویسرکان۶۰۴، رزن ۳۹۱، درگزین ۱۷۲، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۲۰ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۶در نهاوند و سه هزار و ۷۴۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۸ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز