نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

جذب یک میلیارد تومان اعتبار ویژه جهت اجرای طرح هادی در ۵ روستای شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۸:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۴۳۶۲
جذب یک میلیارد تومان اعتبار ویژه جهت اجرای طرح هادی در ۵ روستای شهرستان نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از جذب یک میلیارد تومان اعتبار ویژه جهت اجرای طرح هادی در 5 روستای شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان؛ علیرضا شهبازی با اشاره به دیدار با معاون محترم توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم کشور در شهریورماه سال جاری، گفت: با توجه به برخی مشکلات موجود و احصا شده در 5 روستای شهرستان نهاوند شامل «گنبد کبود»، «کفراش»، «عنبر قنبر»، «چولک قپانوری» و «بالا جوب» با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیداری با محمد امید معاون محترم توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم کشور ترتیب داده‌شده تا موارد و مسائل شهرستان به‌صورت چهره به چهره مطرح و اقدامات لازم جهت رفع آن‌ها نیز انجام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از گذشت کمتر از 4 ماه علیرغم وجود محدودیت‌های اعتباری با توجه به تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا با لطف خداوند و دعای خیر مردم شریف شهرستان مبلغ 1 میلیارد تومان به‌صورت ویژه برای اجرای طرح هادی در روستاهای نامبرده اختصاص و در اختیار بنیاد مسکن قرارگرفته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر این پروژه‌ها برای اجرا در مرحله انتخاب پیمانکار هستند که امیدواریم این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا برسند.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی، گفت: یکی موارد بسیار مهمی که باید همواره دنبال شود رفع نیاز روستاییان برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها است چراکه در صورت بروز این مهم بخش قابل‌توجهی از کشاورزی، دامداری و دام‌پروری کشور دچار خلل می‌شود لذا می‌طلبد مسئولین و متولیان مربوط هر آنچه در توان دارند برای شیرین‌تر شدن کام روستاییان کشور بکار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز