نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

شهرستان اسدآباد زیرساخت های ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی را ندارد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۴۳۷۲
شهرستان اسدآباد زیرساخت های ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی را ندارد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: شهرستان اسدآباد زیرساخت های ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی را ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، کیومرث سرمدی در خصوص وضعیت ذوب آهن اسدآباد اظهار کرد: شرکت صبانور در اسدآباد در قسمت کنستانتره و گندله‌سازی فعال است اما تولید ذوب آهن سال‌هاست که به علت عدم سوددهی تعطیل است.

 وی با بیان اینکه در این خصوص نشست‌های در تهران داشتیم که با حضور چند سرمایه‌گذار انجام شد افزود: این مسئله در آینده نزدیک منجر به این می‌شود که خود شرکت صبانور و بخش خصوصی مجموعه را به‌روز کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ذوب‌آهن اسدآباد سال‌هاست به علت تعطیلی فرسوده شده و مشکلاتی دارد که امیدواریم به روز کردن و جذب سرمایه‌گذار و بازگشت به چرخه تولید زیاد طول نکشد.

وی با بیان اینکه جلسات مقدماتی احیای ذوب‌آهن اسدآباد در تهران برگزار شد گفت: در حال حاضر کار با دو سرمایه‌گذار مطرح شده که یکی از آنها در حال نهایی شدن است و امیدواریم محقق شود.

سرمدی در ادامه در خصوص نبود صنایع‌تبدیلی در اسدآباد گفت: اسدآباد قطب کشاورزی است به طوری که ۴۵ درصد اشتغال شهرستان نیز در همین حوزه است اما چه برای محصولات دامی و چه کشاورزی صنایع‌تبدیلی نداریم چون زیرساخت آن در منطقه مهیا نیست.

وی تاکید کرد: با نبود صنایع‌تبدیلی طبیعتاً محصولات کشاورزان نه به موقع به فروش می‌رسد و نه قیمت مناسبی خواهد داشت بنابراین محصولات زراعی و باغی اسدآباد این مشکلات را دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با همت و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تلاش بیشتری انجام گیرد تا نتیجه مطلوبی اخذ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز