مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان خبر داد:

ثبت ۳۷۲ مورد تماس مردمی با مرکز سامد استانداری در فصل پاییز

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۴۳۹۱
ثبت ۳۷۲ مورد تماس مردمی با مرکز سامد استانداری در فصل پاییز
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، از ثبت بالغ بر 372 تماس مردمی با مرکز سامد استانداری(111) و ثبت این تعداد درخواست در فصل پاییز در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، احسان شهابی با اعلام این خبر گفت: از 372 ارتباط ثبت شده هم‌استانی‌ها با مرکز سامد 350 مورد درخواست، 12 مورد ایده، نظر و طرح، 2 مورد سؤال، 3 مورد پیشنهاد، 3 مورد انتقاد،1 مورد تقدیر و 1 مورد شکایت بوده است.

وی افزود:در فصل پاییز بیشترین ارتباط توسط مردم ساکن در شهرستان‌های همدان و ملایر و کمترین ارتباط از شهرستان بهار با مرکز سامد برقرار شده است.

 مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، اضافه کرد: بیشترین فراوانی درخواست‌های مردمی در موارد اشتغال، خدمات شهری، تسهیلات، مسائل بیمه ها، امکانات ورزشی، آثار تاریخی و میراث فرهنگی، مشکلات دانش‌آموزان و سهام عدالت بوده است.

شهابی تصریح کرد: پیام‌های ثبت شده به دستگاه‌های مرتبط ارجاع و پاسخگویی در چارچوب قانون وطی مهلت مقرر، مطالبه گردیده که پاسخ دستگاه‌ها نیز به متقاضی اعلام شده است.

سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) از طریق تماس با تلفن 111 آماده دریافت درخواست، گزارش ها، نظرات و پیشنهادهای مردم و ثبت پیام‌ها و پیگیری آنها از دستگاه‌های دولتی است.

همچنین حضور مدیران در مرکز سامد، ارتباط مردم با مدیران را تسهیل کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز