رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان‌:

۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی توزیع شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۵۵۸۸
۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی توزیع شد
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان‌، گفت: ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان حجت‌الاسلام سید حسن رضوی از توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان همدان خبر داد و اظهار کرد: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه و به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اوقاف شهرستان همدان یک‌هزار و ۲۰۰ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد.

وی ارزش هربسته را ۴۵۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: سعی کردیم اقلام مرغوبی برای نیازمندان تهیه کنیم که شامل ۱۰ کیلو برنج، ۵.۲ لیتر روغن، ۵.۲ کیلو قند، لوبیا، لپه، کنسرو ماهی، رب و ۲عدد ماکارونی بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان‌ به تهیه اقلام کمک معیشتی از محل نیات مرتبط واقفین نیک اندیش در کاهش آسیب‌ها و اثرات کرونا اشاره کرد و افزود: اوقاف همدان از ابتدای بیماری در مهار آن و کمک به اقشار ضعیف جامعه تاکنون ۷ میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه در این مدت درصدد رفع میزان قابل توجهی از نیازهای کادر درمان بودیم عنوان کرد:  تهیه ۱۲۲ هزار ماسک، ۳ هزار و ۲۰۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده نمونه‌ای از کمک به مراکز درمانی و بهداشتی بود.

رضوی یادآور شد: با تعطیلی مراکزی نظیر مساجد، بقاع متبرکه و موقوفات زیرنظر اداره اوقاف نقش قابل توجهی در کنترل تجمع‌ها و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری داشتیم.

نظر شما