مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد:

ضرورت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای توسعه ورزش و جوانان استان همدان

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۵۹۱۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای توسعه ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست با خبرنگاران و ورزشی نویسان استان همدان از عکاس پیشکسوت ورزشی احمد نوروزی با بیش از نیم‌قرن فعالیت در این حوزه تجلیل کرد.

وی بابیان اینکه ارج نهادن به ارزش‌ها یکی از وظایف ما است، گفت: زحمات اصحاب رسانه در ادوار گذشته بر هیچ‌یک از ما پوشیده نیست چراکه در دنیایی که وسایل ارتباط‌جمعی، تجهیزات و فناوری‌های امروز نبود فعالیت‌ها سخت‌تر بود و اگر کسی عشق به کار خود نداشت نمی‌توانستد مسائل مختلف و پیرامون را تحمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که اخیر انجام شد شناسایی پیشکسوتان و افراد توانمند در حوزه‌های مختلف برای گرفتن مشاوره و راهنمایی در ورزش بوده که امیدواریم به آنچه به‌عنوان هدف ترسیم کرده‌ایم دست‌یابیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی مدت اخیر در استان همدان، گفت: اولین خواسته ما از اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی دقیق اقدامات صورت گرفته در ورزش و جوانان برای امیدآفرینی در جامعه است چراکه جامعه ما بیش از هرزمانی نیازمند امید است.

سیفی بابیان اینکه در مدت اخیر به معنی واقعی توانستیم از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش و کنار گذاشتن موانع استفاده کنیم، گفت: استان همدان دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف است که نمونه بارز آن سطح ارتفاع است که می‌تواند برای استان و کشور ارزآور باشد.

وی با تأکید بر اینکه لازمه تحقق هرچه بهتر برنامه‌ها تدوین‌شده ارتباط ورزش با دانشگاه است، گفت: طی روزهای آینده سایت سطح ارتفاع یا کمپ‌های تیم ملی که با بهره‌گیری از جوانان دانشگاهی طراحی‌شده است را رونمایی خواهیم کرد تا زمینه‌ای برای معرفی پتانسیل ورزشی خود به دنیا داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: بهترین امکانات، بهترین ورزشکاران در استان همدان هستند لذا باید برای استفاده درست از آن‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد و مهره‌های توانمند برای تحقق برنامه‌ها بکار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما فعالت در حوزه بین‌الملل ورزش استان همدان برای ایجاد درآمد پایدار است، گفت: خوشبختانه در این راستا اقداماتی همچون دیدار با مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان انجام‌شده است.

سیفی با اشاره به اینکه تمامی پروژه‌های ورزشی دارای پیشرفت فیزیکی قابل‌توجه تا یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: خوشبختانه طی سفر هفته گذشته به تهران و دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تصمیمات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش استان همدان با حضور مهندس شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اتخاذشده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر اجرایی شوند.

وی پروژه ساخت استخر در مجموعه شهید مفتح، استخر سامن، مجموعه جانبازان و معلولین ازجمله پروژه‌های تأمین اعتبارشده جهت تداوم ساخت در این دیدار عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز بیش از هرزمانی مجمع نمایندگان استان همدان در کنار استاندار محترم همدان برای توسعه و آبادانی همه‌جانبه استان همدان در تلاش هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه از اقدامات این اداره کل برای ایجاد درامدهای پایدار از محل اماکن ورزشی خبر داد و گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته و اخذ مجوزهای لازم در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که مجموعه ورزشی سعیدیه به یک مرکز تجاری، تفریح، توریستی، گردشگری و ورزشی تبدیل خواهد شد تا در کنار اقدامات رفاهی برای گردشگران برای ورزش استان نیز کسب درآمد کند.

نظر شما