مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی تولید مسکن در همدان فردا آغاز می شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۶۱۴۴
ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی تولید مسکن در همدان فردا آغاز می شود
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان اعلام کرد : وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از پنجشنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، داریوش حسینی با اشاره به اینکه متقاضیان فاقد مسکن در شهرهای مریانج، رزن،قهاوند،کبودراهنگ،فامنین، فیروزان،دمق،گل تپه و برزول می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، اظهار داشت: این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاء شده در ۹ شهر واقع در استان همدان، متقاضیان این شهرها می توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی است تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

 وی یادآور شد: در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن  نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.

حسینی در پایان خاطر نشان ساخت: در این طرح، شرایط متقاضیان شامل تاهل، فاقد مالکیت مسکونی از اول فروردین ماه سال ۸۴، عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه‌دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

نظر شما