وجود ۱۱ خانه ورزش روستایی در اسدآباد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۶۹۹۳
وجود ۱۱ خانه ورزش روستایی در اسدآباد
سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد از وجود 11 خانه ورزش روستایی در روستاها و دهستان های پر جمعیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  همدان:سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد از وجود 11 خانه ورزش روستایی در روستاها و دهستان های پرجمعیت این شهرستان خبر داد و گفت:به دلیل شرایط کرونا این تعداد خانه های ورزش شهرستان فعلا دارای فعالیت نبوده و قطعا با گذر از شرایط فعلی کرونا و با تصمیم و اعلام ستاد کرونا شهرستان مجددا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
علی جمور در دیدار امروز بخشدار مرکزی اسدآباد با وی به منظور پیگیری توسعه خانه های ورزش روستایی در بخش مرکزی اظهار کرد:در راستای ارتقا و تقویت ورزش جوانان روستایی یکی از مهمترین اولویت ها و برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان توسعه خانه های ورزش روستایی است.
وی ضمن تقدیر از بخشدار مرکزی ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی را یک فرصت مناسب برای توسعه ورزش روستایی خواند و گفت؛ از دهیاران و شوراهای اسلامی درخواست داریم که هر جا مکان یا زمین مناسب وجود دارد برای توسعه و ارتقای ورزش روستایی به اداره ورزش و جوانان معرفی کنند.
بخشدار مرکزی هم با اشاره به استفاده بهینه از فضاهای موجود سالن های ورزشی و زمین های چمن در سطح روستاها گفت؛ برای حفظ و حراست از اماکن ورزشی روستاها نیز باید اقدام اساسی بعمل آید.
سلیمان نظری دوست خواستار برنامه ریزی دقیق و لازم برای توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای بخش مرکزی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز