رئیس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان خبر داد:

ایجاد ۸۲ کیلومتر کمربند حفاظتی در منابع طبیعی استان همدان

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۸۰۲۹
ایجاد ۸۲ کیلومتر کمربند حفاظتی در منابع طبیعی استان همدان
رئیس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از ایجاد ۸۲ کیلومتر کمربند حفاظتی در منابع طبیعی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، گودرز کیانی در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر، اظهار داشت: برای ایجاد این کمربند حفاظتی حدود ۱۴ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که در صورت تخصیص و تامین بودجه، طرح به طور کامل اجرا می‌شود.

رئیس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با اشاره به اینکه به طور میانگین سالانه ۳۶ کیلومتر کمربند حفاظتی(طی چهار سال گذشته) در استان همدان ایجاد شده است، افزود: این میزان در سال جاری با ایجاد ۸۲ کیلومتر کمربند حفاظتی بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

وی، احداث کمربند حفاظتی را دیواره تفکیک اراضی ملی و مستثنیات مردم دانست و هدف از اجرای طرح کمربند حفاظتی را تثبیت حد و مرز منابع ملی و مستثنیات اشخاص، پیشگیری از تجاوز احتمالی به اراضی ملی، تسهیل در پاسخ دهی استعلام ها، کاهش هزینه های قضائی پرونده، افزایش  توان حقوقی، داشتن صرفه اقتصادی و تشخیص آسان عرصه های ملی با اراضی اشخاص عنوان کرد.

کیانی اظهار داشت: ایجاد کمربند حفاظتی در اراضی با ارزش ملکی زیاد که احتمال تعرض و سودجویی افراد وجود دارد، همواره در اولویت قرار داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز