دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نهاوند خبر داد:

کمک ۱۶۰ میلیون تومانی مردم نهاوند به ساخت صحن حضرت زینب در کربلا

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۱۸۲۵
کمک ۱۶۰ میلیون تومانی مردم نهاوند به ساخت صحن حضرت زینب در کربلا
دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نهاوند کمک ۱۶۰ میلیون تومانی مردم نهاوند به ساخت صحن حضرت زینب در کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان امرالله سلیم پور با اعلام این خبر اظهار کرد: دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان نهاوند گفت : فعالیت های این ستاد در دو بخش جمع آوری نذورات و اعزام نیرو برای کار در عتبات عالیات است.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونا و ممنوعیت نیروهای اعزامی در ساخت صحن مبارک حضرت زینب در کربلای معلی و طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) تحت عنوان پروژه معراج برای ساخت این مکانهای مقدس جمع آوری کمک ها و نذورات مردم از سراسر کشور در حال انجام است که سهمیه هر استان و شهرستان از کمک ها مشخص شده است.

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نهاوند با بیان این مطلب افزود: سهم شهرستان نهاوند از این موضوع ۱۶۰ میلیون تومان است که تا کنون با کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی مردم شهرستان نهاوند بیش از ۵۰ درصد این رقم محقق شده است.

وی تاکید کرد: به منظور تکمیل سریع تر این پروژه های مقدس با توجه به ممنوعیت تردد زائرین از همه عزیزان درخواست می شود به نیت آمرزش اموات و مصون ماندن از خطر بیماری کرونا در صورت تمایل با افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه رسالت جهت خرید خشت طلا به مبلغ ۳میلیون تومان و خرید هر متر مربع زمین از مکان عقیله بنی هاشم در کربلا به مبلغ ۴ میلیون تومان از تسهیلات این بانک بدون نیاز به ضامن بهرمند شوند.

سلیم پور تصریح کرد: بازسازی و ساخت صحن در عتبات عالیات از ابتکار و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با این اقدام راهی را هموار کرد که خیّرین با گام نهادن در آن راه، آخرت خود را بیمه می کنند.

وی گفت : خانواده های شهیدان عبدالرضا رستمی و ایرج سالکی و همچنین خانواده دهفولی ، بیات و سیف به نیت شهیدان خود و آمرزش پدر و مادر خود اقدام به خرید خشت طلا و زمین از مکان عقیله بنی هاشم در کربلا نموده اند که سند افتخار مشارکت آنها در ساخت این صحن به آنان اهدا شد.

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نهاوند، افزود: مردم شهرستان می توانند برای دریافت سند افتخار و تقبل هزینه خشت طلا و خرید هر متر مربع زمین از تل زینبیه، به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز