کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان:

استان همدان چهارشنبه برفی می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۲۳۰۸
استان همدان چهارشنبه برفی می شود
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان، گفت: استان همدان چهارشنبه برفی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، روح الله زاهدی با اشاره به اعلام آخرین وضعیت جوی استان همدان، گفت: روز چهارشنبه در اغلب نقاط استان بارش برف را خواهیم داشت البته ممکن است اول با بارش باران آغاز شود اما در نهایت تبدیل به برف خواهد شد.

وی با بیان اینکه پدیده غالب جوی این هفته در استان وزش باد است، مطرح کرد: سرعت وزش باد در روز گذشته ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت بوده و انتظار داریم امروز هم به همین صورت باشد.

این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان در رابطه با وضعیت آلودگی هوا در استان، بیان کرد: وزش باد باعث خروج آلاینده‌ها از آسمان استان شده و در حال حاضر هوای پاکی نسبت به هفته گذشته داریم.

زاهدی با اشاره به اینکه در پایان هفته هوا سرد خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته ثبات نسبی دما را در استان داریم اما در روز جمعه دمای منفی ۱۵ درجه سلسیوس را در استان تجربه خواهیم کرد.

وی در رابطه با تغییرات دما در استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی ۲ تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده و فامنین با منفی ۶ درجه سلسیوس سردترین و شهرستان‌های نهاوند و ملایر با ۱۰ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرستان‌های استان گزارش شده‌اند.

 

نظر شما