با پیگیری های نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی؛

بیمارستان شهید قدوسی نهاوند صاحب سی تی اسکن مدرن شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۲۴۶۳
بیمارستان شهید قدوسی نهاوند صاحب سی تی اسکن مدرن شد
با پیگیری های نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیمارستان شهید قدوسی نهاوند صاحب سی تی اسکن مدرن شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و پیرو جلساتی که با معاونین وزیر بهداشت برگزار شد یک دستگاه آمبولانس، پنج میلیارد تومان اعتبار، دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان شهید قدوسی، دستگاههای دیالیز مورد نیاز نهاوند وغیره به سیستم بهداشت و درمان شهرستان در حال تزریق شدن است.

وی افزود: عصر امروز دوشنبه یک دستگاه سی تی اسکن مدرن زیمنس از تهران بارگیری شد و برای تحویل به بیمارستان شهید قدوسی شهرستان راهی نهاوند شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه از دیدار با رئیس ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) و معاونین ایشان خبر داد و گفت: در این دار در خصوص راه های سرمایه گذاری در شهرستان و همچنین ساخت مدارس و خانه عالم بحث و تبادل نظر شد.

وی تسریع در ساخت و ساز 10 مدرسه، احداث پنج باب خانه ی عالم در روستاهای زرامین سفلی، کهریز سلیم، طاعمه، سعد وقاص و دهنو عبدالملکی و تکمیل و تعمیرات دو واحد دیگر در روستاهای وهمان و جهان آباد از موارد مطرح شده در این دیدار عنوان کرد و گفت: مشارکت این بنیاد در صنایع تبدیلی و ایجاد اشتغال خانگی و صنایع کوچک زود بازده توسط بخش سرمایه گذاری بنیاد برکت از دیگر مطالباتی بود که مطرح شد لذا امیدواریم با مساعدت های لازم موجبات توسعه هرچه بیشتر شهرستان رقم بخورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز