مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی موردتوجه جوانان باشد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۲۹۴۴
ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی موردتوجه جوانان باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی موردتوجه جوانان باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست با اعضا سازمان مردم‌نهاد فروغ اندیشه نور همدان با تأکید بر اینکه جوانان باید همواره در امورات تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مشارکت داشته باشند، گفت: جوانان رکن اصلی و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند که باید برای بالندگی آن‌ها در حوزه‌های مرتبط با ایشان منجمله ازدواج، اشتغال و مسکن برنامه‌ریزی مدون انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام‌شده در این موسسه مردم‌نهاد در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی، گفت: امروز جوانان ما باید با بهره‌گیری از سیره بزرگان و نامداران ایران اسلامی به‌دوراز توجه به سبک زندگی غربی سنگ بنای زندگی خود را بگذارند تا بتوانند آینده‌ای متعالی برای خود رقم بزنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه مردم برای نظام و انقلاب هزینه می‌دهند و ما در این زمینه مسئولیم و باید کارکنیم، اظهار کرد: در کشورهای مختلف در بحث سازمان های مردم نهاد بسیار فعال هستند که باید موردتوجه ما نیز باشد.

وی با اشاره به اقدامات بی‌نظیر این سمن، گفت: برای پیشبرد امورات ما باید وسیع باشد و نگاهی همه‌جانبه داشته باشیم.

سیفی تصریح کرد: در بحث فرهنگ‌سازی بر اساس نیاز جامعه باید کار علمی و عملیاتی کنیم تا شاهد موفقیت باشیم.

تامین 17 جهیزیه برای زوج های نیازمند همدان

در ادامه نیز حجت‌الاسلام میلاد صالحی دبیر سازمان مردم‌نهاد فروغ اندیشه نور همدان با اشاره به بخشی از اقدامات این موسسه، گفت: این موسسه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ دوره حدود ۵۲۰ ساعت با حضور ۲۰۰ نفر برگزار کرده است.

وی با اشاره به ۴۰ پژوهش و تألیف درزمینهٔ سبک زندگی ایرانی اسلامی، ازدواج و برگزاری کارگاه‌های مختلف، گفت: در بحث مشاوره‌های فردی و گروهی میز به یک هزار و ۸۰۰ مورد مشاوره ارائه‌شده است.

وی بابیان اینکه جامعه مخاطب ما حدود ۳ هزار و ۸۰۰ نفر هستند، گفت: در سال جاری میز ۱۷ مورد جهیزیه برای جوانان و زوج‌های جوان تأمین‌شده است.

 

نظر شما