فرماندار همدان تاکید کرد:

ضرورت احداث واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در شهر جورقان

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۳۹۹۹
ضرورت احداث واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در شهر جورقان
فرماندار همدان بر ضرورت احداث واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در شهر جورقان تاکید کرد.

محمد علی محمدی با همراهی معاون امور عمرانی فرمانداری، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جورقان از چند طرح اقتصادی و تولیدی در شهر جورقان بازدید و ضمن گفتگو با مجریان طرح در راستای رفع مسایل و مشکلات این طرح ها قول مساعد داد.

مجتمع چوب جورقان نخستین طرح اقتصادی بود که مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد مجری طرح با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر جورقان نسبت به اخذ پروانه های لازم در اسرع وقت اقدام و عملیات اجرایی این مجتمع را آغاز نماید.

طرح پرورش ماهی و گلخانه خانی دومین طرح مورد بازدید سرپرست فرمانداری همدان بود که مشکل تخصیص آب داشت و مقرر شد موضوع از طریق منابع آب استان پیگیری و مجری طرح وارد فاز اجرایی شود .

در ادامه این بازدیدها طرح توسعه گاوداری آقای دینی مورد بازدید قرار گرفت که علیرغم اخذ مجوزهای لازم و اعلام آمادگی اجرای طرح توسعه بدون نیاز به تسهیلات با مشکلاتی مواجه بود که فرماندار همدان در این خصوص نیز به مجری طرح قول پیگیری و بررسی داد.

فرماندار همدان در حاشیه این بازدیدها گفت : از اجرای هر طرح تولیدی زیر مجموعه بخش کشاورزی در اراضی کوره های آجر پزی جورقان حمایت می کنیم.

محمد علی محمدی افزود : احداث واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در این منطقه با هدایت و راهنمایی جهاد کشاورزی می تواند باعث تغییر وضعیت نابسامان این منطقه، اشتغالزایی ، ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از رشد قارچ گونه ساخت و سازهای غیر مجاز در این اراضی گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز