رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار رشته های بخش تجسمی به جشنواره هنرهای تجسمی نماز

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۴۰۰۸
تمدید مهلت ارسال آثار رشته های بخش تجسمی به جشنواره هنرهای تجسمی نماز
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از تمدید مهلت ارسال آثار رشته های بخش تجسمی به جشنواره هنرهای تجسمی نماز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر بحیرایی با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به کارگیری ابزارهای هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز، این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی در استان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال در دو بخش تجسمی و خوشنویسی برگزار می‌شود، گفت: فراخوان جشنواره در بخش تجسمی با موضوع نقاشی، تصویرسازی، پوستر و در بخش خوشنویسی با موضوع نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث منتشر شده است.

بحیرایی با تاکید بر اینکه گروه سنی شرکت کنندگان شامل هنرمندان زیر ۴۵ سال است، خاطر نشان کرد: هر هنرمند می تواند حداکثر در دو بخش مشخص شده جشنواره شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تاکید کرد: بر اساس فراخوان ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بود و ارسال آثار در رشته های تجسمی به درخواست انجمن هنرهای تجسمی استان به منظور تکمیل و نهایی نمودن آثار تا ۵ بهمن ماه تمدید شد و مراسم اختتامیه جشنواره هم ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بحیرایی افزود : این جشنواره به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.hamedan.farhang.gov.ir و یا صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی @hamedan.farhang مراجعه فرمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز