رئیس اداره بهزیستی شهرستان نهاوند خبر داد:

پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال کمک‌هزینه معیشتی به مددجویان نهاوند

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۴۰۷۳
پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال کمک‌هزینه معیشتی به مددجویان نهاوند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان نهاوند از پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال کمک‌هزینه معیشتی به مددجویان نهاوندی با مساعدت نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مریم سلگی از پرداخت بیش از ۴۶۰ میلیون ریال کمک‌هزینه معیشتی به مددجویان بهزیستی نهاوند خبر داد و اظهار کرد: این مبلغ به حساب ۱۲۴ نفر از مددجویان زیر پوشش این اداره واریز شد.

وی افزود: این مبلغ در قالب کمک‌هزینه‌های معیشتی از ۲ میلیون ریال تا ۱۰ میلیون ریال براساس وضعیت خانوارها و نیازسنجی مددجویان از اعتبارات سازمان بهزیستی کشور جذب شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نهاوند اظهار کرد: این مبلغ که در مجموع ۴۶۴ میلیون ریال است به طور مستقیم به حساب خانوارهای مورد نظر جامعه هدف بهزیستی نهاوند واریز شد.

سلگی گفت: طی دیداری که در ماه گذشته از سوی نماینده مردم نهاوند در مجلس با تعدادی از معلولین و مددجویان این شهرستان صورت گرفت مقرر شد که وی برای جذب کمک مالی به خانوارهای نیازمند با رئیس سازمان بهزیستی کشور دیداری کند.

وی گفت: علاوه بر اختصاص کمک‌هزینه، طی ایام گذشته بسته‌های معیشتی نیز از نهادهای دیگر مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان جذب و بین تعدادی از خانواده‌های نیازمند زیر پوشش توزیع شده است.

 

نظر شما