مدیرکل پست استان همدان:

۸۰ فروشگاه اینترنتی با پست استان همدان طرف قرار داد هستند

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۴۰۸۸
۸۰ فروشگاه اینترنتی با پست استان همدان طرف قرار داد هستند
مدیرکل پست استان همدان، گفت: ۸۰ فروشگاه اینترنتی با پست استان همدان طرف قرار داد هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد امیدی با اشاره به عملکرد اداره کل پست استان همدان، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری ویروس کرونا و پویش "در خانه بمانیم" رویکرد و استقبال عموم مردم به خرید اینترنتی بیشتر شده و این امر باعث شده این روزها در اداره پست همدان بسته‌های بیشتر از حد معمول داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال مجموع مرسولات وارده و صادره پست استان همدان بالغ بر ۳ میلیون فقره بوده است گفت: در این ایام شاهد رشد ۹۱ درصدی فروشگاه‌های اینترنتی بودیم به طوری که از ۴۲ فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد با شرکت ملی پست در استان همدان به ۸۰ فروشگاه اینترنتی ارتقا یافته است.

مدیرکل پست استان همدان با اشاره به اینکه بیش از ۱۸۰ هزار مرسوله خرید و فروش اینترنتی در استان داشتیم افزود: این میزان مرسوله از رشد ۱۰۶ درصدی برخوردار بوده که عموم این مرسولات شامل گیاهان دارویی، البسه و قطعات الکترونیکی بوده است.

وی در خصوص تهیه اقلام و لوازم بهداشتی برای کارکنان قسمت‌های مختلف یادآور شد: روزانه و به طور مرتب باجه‌ها، خودروهای حمل مرسولات پستی و تجزیه و مبادلات پست استان ضدعفونی می‌شود.

امیدی اضافه کرد: تمام کارت سوخت‌های سال ۹۸ و سال‌های قبل یا توزیع شده یا به  علت عدم مراجعه گیرنده و درخواست طرف قرارداد به شرکت نفت عودت شده است.

وی یادآور شد: از سال جاری کمتر از پنج درصد کارت سوخت‌ها به عنوان معطله باقی مانده که حدود ۲ هزار و ۸۰۰ فقره است به طوری که مردم یا تغییر مالک داشته‌اند یا آدرس ناقص بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز