رئیس اداره غله نهاوند خبر داد:

آغاز ذخیره سازی روغن در انبارهای سابق شرکت نفت نهاوند از دهه فجر

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۴۱۲۰
آغاز ذخیره سازی روغن در انبارهای سابق شرکت نفت نهاوند از دهه فجر
رئیس اداره غله نهاوند از آغاز ذخیره سازی روغن در انبارهای سابق شرکت نفت نهاوند از دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید رضا بازرگان در جمع اصحاب رسانه، گفت: انبارهای سابق شرکت نفت از این شرکت به شرکت مادر تخصصی واگذار شده است و کارهای مقدماتی برای ذخیره سازی روغن در انها انجام شده است.

وی اظهار داشت: در ابتدای امسال با حضور یزدان سیف معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مسئولان شهرستان از مخازن انبار نفت که اخیرا به عنوان مخازن ذخیره روغن خوراکی کشور به بخش خصوصی واگذار شده است بازدید انجام شده است.

بازرگان افزود: انبارهای نفت شهرستان نهاوند واقع در روستای جهان‌آباد از سرمایه‌های این کشور است که روزبه‌روز مستهلک و چندین سال بلااستفاده رها شده بود.

رئیس اداره غله نهاوند گفت: استفاده از این انبارها یکی از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان نهاوند بود و همیشه بلااستفاده بودن این انبارها مورد سؤال مردم بود.

وی ادامه داد: با تلاش نماینده مردم نهاوند در مجلس دهم و مساعدت معاون وزیر صمت پس از پیگیرهای مستمر و پس از ۹ سال بلا استفاده بودن با هدف اشتغال‌زایی و استفاده بهینه از این انبارها مجوز این مخازن برای ذخیره‌سازی روغن خوراکی کشور اخذ شد.

بازرگان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر عملیات ذخیره سازی روغن در این انبارها آغاز خواهد شد.

 پیش از این هم از ۸ مخزن این شرکت ۴ مخزن پس از مراحل تخلیه، شستشو و اخذ مجوزهای بهداشتی برای ذخیره روغن خوراکی تست شده است که با تجهیز و به روز رسانی تجهیزات این مخازن با شروع ذخیره سازی روغن خوراکی کشور در دهه فجر فعال خواهند شد

 

نظر شما