مدیر روابط عمومی استانداری همدان:

برنامه های دهه فجرامسال با هدف امیدآفرینی در جامعه به صورت ویژه موردتوجه قرارگیرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۵۱۷۹
برنامه های دهه فجرامسال  با هدف امیدآفرینی در جامعه به صورت ویژه موردتوجه قرارگیرد
مدیر روابط عمومی استانداری همدان، گفت:برنامه های دهه فجرامسال با هدف امیدآفرینی در جامعه به صورت ویژه موردتوجه قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان در نشست مجمع عمومی روابط عمومی های استان با هیات مدیره خانه مطبوعات استان بر تعامل و ارتباط بیشتر روابط عمومی ها با رسانه ها در شرایط فعلی جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه های استان همدان مطالبه گر و بدون حاشیه به دنبال توسعه استان هستند و روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی تعامل و ارتباط با رسانه ها را تقویت کنند.

وی گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان عملکرد خوبی در ارتباط با رسانه ها داشتند و در ایام کرونا و علیرغم محدودیت ها با برگزاری نشست های مجازی اطلاع رسانی را تقویت کردند .

مدیر روابط عمومی استانداری همدان، گفت: دستگاههای اجرایی استان نسبت به تسویه حساب و پرداخت اشتراک نشریات در سال ۹۹ تا اسفند ماه سال جاری اقدام کنند و به سال آینده نرسد.

وی افزود: روابط عمومی دستگاههای اجرایی تعامل با خانه مطبوعات را در اولویت قرار دهند و نسبت به همکاری با رسانه ها اقدام کنند

در این جلسه خوشگفتارمدیرعامل و دکتریوسفی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات  مهمترین انتظارات رسانه های استان را از روابط عمونی ادارات مطرح کردند.

مقررشد جلسه بعدی به میزبانی خانه مطبوعات برگزار شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز