مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

نخواهیم گذاشت مشکلات، ورزشکاران و قهرمانان استان همدان را دچار آسیب کند

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۵۴۶۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: نخواهیم گذاشت مشکلات، ورزشکاران و قهرمانان استان همدان را دچار آسیب کند .

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با بهنام آرین و پریسا مجنونی از قهرمانان دوچرخه‌سواری استان همدان بابیان اینکه از قهرمانان و ورزشکاران استان همدان حمایت می‌کنیم، گفت: ورزشکاران استان همدان با توجه به سطح ارتفاع استان می‌تواند در حوزه ورزش‌هایی که نیازمند مقاومت بیشتر است موفق‌تر عمل کنند.

وی تصریح کرد: در کشورهای اروپایی استعدادیابی با توجه به برنامه و همچنین ظرفیت‌های بالقوه از دوران ابتدایی شروع انجام می‌شود و قهرمانانی پرورش می‌دهند که در میادین بین‌الملل موفق‌تر هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه رشته ورزشی دوچرخه‌سواری نیازمند تاب‌آوری است، گفت: خوشبختانه شما دو عزیز مسیر خوبی رفتید و باید ادامه دهید، این مسیر و این زمان در آینده تکرار نمی‌شود لذا باید حداکثر استفاده و بهره را برد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود حل‌شدنی است نباید تمرکزی که روی تمرینات دارید از بین برود، گفت: کار پشتیبانی ورزشکاران را باافتخار انجام می‌دهیم و نخواهیم گذاشت مشکلات ورزشکاران را دچار آسیب کند.

سیفی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از خانم پریسا مجنونی توسط مسئولین شهرستان بهار، گفت: ارج نهادن به جایگاه قهرمانان یک اولویت مسئله مهم و حائز اهمیت برای افزایش روحیه ورزشکاران است که خوشبختانه مسئولین بهار انجام داده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه مسئله بکار گیری قهرمانان ورزشی در ادارات یک امر برد-برد است، گفت: استفاده از نیروهای کارآمد در بدنه وزارتخانه‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی به نفع ایشان است چراکه به‌کارگیری افراد خلاق موجبات توسعه یک سیستم را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی کامل قهرمانان استان همدان توسط این اداره کل، گفت: امیدواریم بتوانیم به‌اندازه و وسع ظرفیت اشتغال و به‌کارگیری جوانان را در سطوح مختلف فراهم کنیم.

در ادامه نیز رامین تاج‌بخشیان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان، تصریح کرد: هدف ما جذب قهرمانان استان همدان برای فعالیت به نام کهن دیار هگمتانه است و در این راستا هرآن چه در توان داشته باشیم به کارخواهیم گرفت.

وی تأکید بر اینکه دوست نداریم ورزشکاران ما جز دغدغه مسابقه دل‌مشغولی دیگری داشته باشند، گفت: امیدواریم با حمایت‌های استاندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بتوانیم زمینه درخشش ورزشکاران استان همدان را فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز