فرماندار همدان:

خروج مرغ از همدان ممنوع است

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۵۵۶۳
خروج مرغ از همدان ممنوع است
فرماندار همدان گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز مردم؛ خروج مرغ از شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد علی محمدی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان خواستار بررسی دقیق میزان مصرف و چگونگی توزیع کالاهای اساسی در سطح این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به گزارش توزیع کالاهای اساسی توسط صنعت معدن و تجارت استان همدان تاکید کرد: باید با تمرکز بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت به نحوی عمل کنیم که کالاهای اساسی به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است و در این خصوص باید نظارت جدی اعمال شود.

محمدی اضافه کرد: مردم از گوناگونی و افزایش غیر قانونی قیمت کالاها گله مندند و انتظار دارند دستگاههای دولتی مسئول در امر نظارت به وظایف خود عمل کنند که خواسته به حقی است.

وی خواستار ساماندهی وضعیت بساط گستران و دست فروشان با همکاری شهرداری و اتاق اصناف شد و اظهار کرد: بساط گستری و دست فروشی در همه جا متداول است اما باید فعالیت آنها در چارچوب مشخص و با توجه به همه جوانب باشد.

فرماندار همدان از توزیع سهمیه شکر یارانه ای به صورت بسته بندی با قیمت مشخص درج شده خبر داد و افزود: در توزیع کالاهای اساسی باید به نحوی عمل کنیم که این کالاها به دست مصرف کننده برسد و از شبکه توزیع برای سایر مصارف خارج نشود.  

وی تاکید کرد با توجه به وضعیت مرغ و تخم مرغ باید بازرسان سازمان صمت، اتحادیه ها و ستاد صیانت در روز های آتی نظارت جدی بر بازار و نحوه توزیع و عرضه این محصولات داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز