«محرم روزبه» معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۵۷۷۴
در مراسمی محرم روزبه به عنوان معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر یکشنبه در مراسمی با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از خدمات چندین ساله عباس قهرمانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان که به درجه بازنشستگی نائل آمدند تجلیل و محرم روزبه به‌عنوان سرپرست معاونت امور ورزشی این اداره کل منصوب شدند.

حمید سیفی در این مراسم بابیان اینکه آقای قهرمانی علاوه بر حضور مؤثر در سیستم اداری یکی از پیشکسوتان ارزشمند ورزش استان همدان است، گفت: ایشان در طول بیش از 30 سال خدمت صادقانه در مناصب مختلفی همچون روسای ادارات شهرستان‌های استان تا معاون اداره کل را طی کردند و کوله باری از تجارب را همراه داشته و دارند.

وی تصریح کرد: امروز نیز برای تعالی هر چه بیشتر ورزش استان همدان از ظرفیت ایشان و سایر پیشکسوتان ارزشمند استان در حوزه ورزش و جوانان استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه انتصابات و تغییرات برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم و جامعه ورزشی و جوانان استان است، گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بهره‌گیری از سیره شهدای گران‌قدر و همچنین برابر دستورالعمل‌های ابلاغی موجبات توسعه ورزش استان در دو بخش همگانی و قهرمانی را فراهم کنیم.

 

نظر شما