نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی:

اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر تا یک ماه آینده افتتاح می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۷:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۵۹۲۸
اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر تا یک ماه آینده افتتاح می شود
نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت:اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر تا یک ماه آینده افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، هادی بیگی نژاد، در جمع خبرنگاران از افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در اوایل اسفند ماه خبر داد و گفت: بیمارستان امام حسین (ع) یکی از مجهزترین اورژانس‌ها است که محل رجوع بیماران جنوب استان از جمله تویسرکان و نهاوند است و قرار است این طرح با حضور وزیر کشور افتتاح شود.

او از انتقال آب  آشامیدنی ملایر ازسد کلان به شهر ملایر هم خبرداد و گفت: تا اوایل بهار سال آینده آب آشامیدنی از سد کلان به ملایر می‌رسد.

بیگی نژاد به ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی هم اشاره کرد و گفت: قرار است مکان این نیروگاه از بین شهر‌های ملایر، بروجرد، دورود با کار کارشناسی شده انتخاب شود و نیروگاه در یکی از این سه شهر زده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در ملایر بستری مناسب برای توسعه و خودکفایی نه تنها برای شهرستان بلکه برای منطقه دانست که می‌تواند امکان استفاده از بستر‌های موجود این شهرستان را مهیا کند.

بیگی نژاد ابراز داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مدیرعامل برق باختر، دو نقطه پیشنهادی توسط فرمانداری ویژه ملایر تعیین شده که پس از تایید نهایی برای احداث نیروگاه معرفی می‌شود.

او با بیان اینکه شهرستان ملایر پایتخت مبل و منبت ایران و شهر جهانی منبت است،گفت: این شهرستان نیاز اساسی به زراعت چوب دارد و دنبال سرمایه گذار در این زمینه هستیم.

بیگی نژاد از اقدامات انجام شده در حوزه راه. برق و آب و خدمت و کمک به محرومان در ساخت منزل مسکونی و تهیه جهیزیه هم اشاره کردو گفت:در حوزه جذب پزشک هم اقدامات خوبی انجام شده است و موافقت و مجوز سهمیه پزشکان فوق تخصص برای همدان گرفته شده است تا  این فوق تخصص‌ها دو یا سه روز در ملایر هم ارائه خدمت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز