مدیرکل صدا و سیما استان همدان:

همدان تولید کننده برتر انمیشن در کشور است

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۶۱۹۸
مدیر کل صدا و سیمای استان همدان با بیان اینکه همدان ظرفیت بسیار بالایی در تولید و ساخت انمیشن در کشور را دارد عنوان کرد:بسیساری از انمیشن های پخش شده در شبکه های ملی و استانی در همدان تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ،مدیرکل صداو سیمای همدان با حضور در دفتر خبر گزاری برنا از همدان،با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته 90 در صدی از هم استانی همدانی از عملکرد صدا و سیما استان همدان  راضی بودند بیان کرد:با اطلاع رسانی های خوبی که در شبکه صورت می گیرد هم چنین توجه به خواسته های و نیاز های هم استانی های عزیز همدانی موفق به جلب رضایت 90 درصدی صدا و سیما استان همدان شدیم.

مهدی دهقان نیری  استان همدان با بیان اینکه همدان ظرفیت بسیار بالایی در تولید و ساخت انمیشن در کشور را دارد عنوان کرد:بسیساری از انمیشن های پخش شده در شبکه های ملی و استان در همدان تولید می شود.

وی افزود: انمیشن های هم چون چرخ دنده،پر،من یک درخت هستم موفق با کسب رتبه برتر در جشواره های بین المللی شدند.

مدیرکل صدا و سیما همدان با بیان اینکه بسیاری از برنامه های این شبکه در شبکه های ملی و استانی دیگر بخش می شود ابراز کرد: مدتی است که شبکه ملی "شما" برنامه های شبکه همدان را پوشش می دهد و آن را پخش می کند.

وی با اشاره به تولید فیلم های سینمایی و سریال درسال جاری عنوان کرد:سریال نقش خاک به کارگردانی آرش معیاریان و بازیگری نقش اول خانم مریم معصومی  و نویسندگی علی مهرجویان ساخته شده است و قرار است که در شب های  مبارک ماه رمضان از  شبکه یک پخش شود.

مدیر کل صدا و سیما همدان درادامه گفت: در این سریال 80 بازیگر نقش آفرینی می کنند که 70 نفر از این بازیگران همدانی هستند.

دهقان نیر با بیان اینکه در استان همدان با ساخت مستندات مختلف اقتصادی ،فرهنگی  وگردشگری  درصدد این هستیم که در زمینه های مختلف  آموزش و اطلاعات رسانی را انجام دهیم اظهار کرد:با ساخت مستند های مانند آق گل در صد این هستیم که روستاهای همدان معرفی کنیم.

وی افزود: با ساخت سریال  سفال خالی تصیم گرفتیم که سفال همدان را به استان های دیگر کشور معرفی کنیم.

وی با اشاره به ساخت سریال طنز خریطه با همکاری اداره وورزش و جوانان عنوان کرد:  در این طنز سعی شده به موضوعات ازدواج آسان ،زندگی آسان وتوصیه به ورزش کردن بپردازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز