سرپرست شعبه تامین اجتماعی کبودراهنگ خبر داد:

صدور ۲۷ هزار دفترچه بیمه درمانی تامین اجتماعی در شهرستان کبودراهنگ

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۶۲۴۲
صدور ۲۷ هزار دفترچه بیمه درمانی تامین اجتماعی در شهرستان کبودراهنگ
سرپرست شعبه تامین اجتماعی کبودراهنگ گفت: ۲۷ هزار نفر در شعبه تامین اجتماعی شهرستان بیمه شده و دفترچه بیمه درمانی دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، میثم علیپور، سرپرست شعبه تامین اجتماعی کبودراهنگ گفت: تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر در شعبه تامین اجتماعی شهرستان کبودراهنگ بیمه شده و دفترچه درمانی دریافت کرده اند.

او افزود:  تا کنون در این شعبه تعداد ۱۰ هزار و ۷۱۵ نفر والدین و کارفرمایان اصلی و ۱۷ هزار و ۱۰۱ نفر تبعیه این افراد اصلی که افراد خانواده و تحت تکفل و یا کارمندان و کارگران در این شعبه بیمه تامین اجتماعی شده  اند و دفترچه درمانی دریافت کرده اند که مجموع این افراد ۲۷ هزار و ۸۱۶ نفر  است.

او با تکذیب این خبر که  دختران زیر ۱۲ سال در کبودراهنگ از تحت تکفل بیمه‌ای والدین خارج می شوند افزود: سن ۱۵ سال برای بیمه دختران توسط والدین در شعب این بیمه هیچ مشکلی وجود ندارد و بعد از ۱۵ سال از بیمه شدگان شناسنامه برای احراض ازدواج و یا اشتغال توسط کارمندان این بیمه دریافت می شود که اگر فردی ازدواج یا اشتغال داشته باشد دفترچه بیمه فرد در شعبه ضبط می شود و در ادامه آن فرد باید تحت تکفل بیمه همسر و یا اداره و یا نهاد بیمه شده قرار گیرد.

علیپور بیان کرد: از آنجایی که در شهرستان کبودرآهنگ دختران در سنین پایین تر از ۱۵ سال ازدواج می کنند و ازدواج آن‌ها قانونی است طبق قانون بعد از ازدواج بیمه آن‌ها در هر سنی حتی پایین تر از ۱۵ یا ۱۲ سال باشد از بیمه تحت تکفل پدر خارج و تحت پوشش بیمه همسر قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز