مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

زیرساخت های ورزش روستایی استان همدان ارتقاء می یابد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۶۹۸۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: زیرساخت های ورزش روستایی استان همدان ارتقاء می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در برنامه هفتگی نشست با ورزشی نویسان استان همدان ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: رشادت‌های زنان و مردان ایران اسلامی در ادوار مختلف پس از انقلاب بر هیچ فردی پوشیده نیست و همین مهم موجب می‌شود ما باانگیزه بیشتر به فکر خدمت به مردم و ادای دین به شهدای گران‌قدر و مردم کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با پیگیری‌های صورت گرفته افزایش‌یافته است لذا امیدواریم این اعتمادها به نتایجی افتخارآمیز مبدل و مشکلات نیز مرتفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور، گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی در راستا توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان همدان اتخاذ شد.

وی افزود: حضور نمایندگان استان در کنار مسئولین استان دلگرم کنند و موجبات توسعه همه‌جانبه را فراهم می‌کند چراکه نقش هدایت‌گر دارند.

سیفی با اشاره به جذب مشارکت مردمی در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز، گفت: خوشبختانه در این حوزه نیز اقداماتی انجام‌شده و در آینده مبالغی در این زمینه در استان همدان هزینه خواهد شد.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی روستاهای استان همدان خبر داد و گفت: در این حوزه طی سالیان گذشته اقداماتی صورت گرفته اما باید در راستای توسعه عادلانه امکانات و منابع در همه مناطق استان بیشتر فعالیت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: در بحث دهکده المپیک که درگذشته مورد تأکید بود با توجه به سیاست دولت مبنی بر به نتیجه رساندن پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در این پروژه فعلاً اقدامی نمی‌شود اما در حال حاضر پیست دوچرخه‌سواری و همچنین دوومیدانی فعال است.

وی در خصوص تغییرات اخیر در حوزه معاونین اداره کل نیز، گفت: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از پیشکسوتان ارزشمند ما بوده و هستند، ما نیز به‌رسم ادب با توجه به‌ضرورت پیشبرد اهداف عالیه وزارت ورزش با توجه به گذشت 1 سال و نیم از زمان بازنشستگی ایشان ضمن احترام به ایشان معاون جوانان اداره را به‌عنوان سرپرست معاونت ورزشی معرفی کردیم.

سیفی تصریح کرد: هدف اصلی ما تغییرات و تحولات در اداره کل ورزش و جوانان نیل به بهتر شدن و رسیدن به جایگاه بالای ورزشی و جوانان است که امیدواریم با مدد الهی محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه در آینده نیز بر پایه منطق و استدلال تغییرات داریم، گفت: امروز با توجه به شرایط موجود در جامعه نمی‌توانیم احساسات را در مدیریت دخیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: در بحث جزئیات تیم پاس تاکنون ورود نکردیم و سعی بر این بود که جایگاه پاس را ترمیم کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در روزهای اخیر پاس بر روی دور پیروزی است امیدواریم این مهم تداوم پیدا کند و پاس در لیگ دسته یک حضور پیدا کند.

سیفی با اشاره مختصر به برنامه‌های دهه فجر، گفت: طی برنامه‌ریزی روابط عمومی جهت انعکاس برنامه‌هایی دهه مبارک فجر طی روزهای آینده نشست مطبوعاتی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز