آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۷ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۷۱۶۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۷ بهمن ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: در شبانه روز ۱۱ بیمار دیگر مثبت اعلام شد تا شمار کرونایی‌ها از ابتدای شیوع ویروس در استان به ۱۰ هزار و ۱۰۸ نفر برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا، گفت: طی شبانه روزگذشته ۲۳۳ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۳۹ نفر از آن‌ها در بخش عادی و ۱۱ نفر در بخش ICU بستری شدند.

وی افزود: دیروز تست کرونای ۱۱ بیمار دیگر مثبت اعلام شد تا شمار کرونایی‌ها از ابتدای شیوع ویروس در استان به ۱۰ هزار و ۱۰۸ نفر برسد.

info corona news 11   07

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته دو بیمار کرونایی دیگر در استان جان باخت تا شمار فوت شدگان از کرونا در استان به هزار و ۴۶۳ نفر برسد.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در شهرستان اسدآباد ۳۶۵ ، بهار ۵۷۹ ،تویسرکان ۶۳۱ ، رزن ۴۲۱ ،درگزین ۱۸۶ ،فامنین ۱۷۶ ،کبودراهنگ ۶۴۷ ،ملایر هزار و ۸۷۵ ،نهاوند هزار و ۱۲۰ و همدان ۳ هزار و ۸۳۷ مورد ثبت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز