استاندار همدان:

در راستای وحدت و تقویت همدلی، وفاق گام برداشتم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۴
در راستای وحدت و تقویت همدلی، وفاق گام برداشتم
استاندار همدان، گفت:در راستای وحدت و تقویت همدلی، وفاق گام برداشتم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در گردهمایی ائمه جمعه استان که در دفتر آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان برگزار شد، حضور یافت.

وی در این گردهمایی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری خوب ائمه جمعه در رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: ائمه جمعه و در راس آن‌ها نماینده محترم ولی فقیه، روحانیون و علمای حوزه‌های علمیه، با وجود مناسبت‌های مختلف، نهایت همکاری را با ستاد استانی داشتند. این اقدام قابل تحسین و تشکر است.

استاندار همدان در ادامه به گزارشی از فعالیت‌ها ستاد استانی مقابله با کرونا و آخرین وضعیت استان پرداخت، و گفت: با همکاری خوب مردم، همراهی روحانیون و علمای حوزه، ائمه جمعه، مسئولان استانی و شهرستانی، روند گسترش ویروس کرونا نزولی است و چهار شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. اما از ائمه جمعه تقاضا می‌شود که تذکرات و هشدار‌های لازم در‌جهت رعایت پروتکل‌ها را به مردم ارائه کنند، تا شرایط عادی انگاری نشود.  

وی در بخش دیگر سخنان‌ خود به برخی انتظارات و درخواست‌های ائمه پاسخ داد و گفت: دولت تدبیر و امید مبنا را بر اعتدال قرار داده و از افراطو تفریط دوری می‌کند.

شاهرخی در ادامه افزود: از روزی که به عنوان خادم مردم در استانداری مشغول شدم، در راستای وحدت و تقویت همدلی، وفاق گام برداشتم.‌

وی گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ارتباط و تعامل خود را با ائمه جمعه بیش از پیش تقویت کنند.‌

استاندار همدان، افزود: ائمه جمعه و در رأس آن‌ها آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، نهایت همکاری را در جهت تقویت همدلی بین ارکان نظام در استان را داشته‌اند.

وی گفت: بدون شک دغدغه‌های روحانیت معزز و ائمه جمعه را در راستای تقویت معیشت مردم قابل تحسین‌ است، و دولت و مسئولان نیز این دغدغه‌ها را رصد کرده و در جهت رفع آن‌ها اقدام خواهد کرد.

شاهرخی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ائمه جمعه، هیئت‌های مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی و همه متدینین استان به‌خاطر تعامل و همکاری که با مسئولان استان دارند، گفت: تلاش ما این است که بتوانیم با همکاری و همراهی همدیگر، در راستای حل مشکلات مردم و خدمت به آن‌ها اقدام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز