رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران نهاوند:

بیش از ۱۲۰۰ نفر در شهرستان نهاوند آموزش های مهارتی فراگرفتند

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۹
بیش از ۱۲۰۰ نفر در شهرستان نهاوند آموزش های مهارتی فراگرفتند
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران نهاوند، گفت:بیش از 1200 نفر در شهرستان نهاوند آموزش های مهارتی فراگرفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، احداله ترکمان رییس مرکز برادران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه 1207 نفر از آموزش های مهارتی برخوردار شدند گفت:تعداد 729 نفر از آمار فوق را آقایان و 478 نفر را بانوان تشکیل دادند.

ترکمان از حضور 311 نفر در کارگاه های ثابت شهری خبر داد و بیان داشت: افراد شرکت کننده در کارگاه های روستایی 96 نفر می باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش در صنایع 72 نفر شرکت کردند اظهار داشت: 17  نفر از عشایر نیز موفق به گذراندن دوره های مهارتی شدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران نهاوند از آموزش مهارتی به 41 سرباز خبر داد و  تصریح کرد:در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به 100 نفر آموزش های مهارتی ارائه شد.

احداله ترکمان افراد آموزش دیده در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار را 63 نفر برشمرد و خاطر نشان ساخت: 29 نفر نیز در کارگاههای سیار شهری آموزش های  مهارتی فراگرفتند.

در ادامه مهرسیما فاطمی سرپرست مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تا کنون 478 نفر از بانوان موفق به شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای شدند بیان داشت: 277 خانم در کارگاه ثابت شهری آموزش دیدند.

فاطمی آموزش  دیدگان در کارگاه های روستایی را 82 نفر عنوان کرد و یادآور شد:در کلاس های آموزش در صنایع 51 نفر شرکت کردند.

وی از حضور 45 خانم در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار خبر داد و بیان داشت: آموزش های مهارتی به 15 نفر از بانوان عشایر ارائه شد.

سرپرست مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نهاوندگفت:در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به 13 نفر آموزش داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز