فرماندار نهاوند:

مبل و منبت کاران نهاوندی نیازمند توجه هستند

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴۷
مبل و منبت کاران نهاوندی نیازمند توجه هستند
فرماندار نهاوند، گفت:مبل و منبت کاران نهاوندی نیازمند توجه هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند که با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نهاوند دارای ظرفیت های زیادی است و در بخش های مختلف حرف برای گفتن دارد.

وی تصریح کرد: تحریم های ناجوانمردانه و بحران کرونا شرایط سختی را برای کشور به وجود آورده و در این شرایط از شما مسئول صندوق کار آفرینی امید درخواست داریم نهاوند را دریابید

فرماندار نهاوند، گفت: در بخش کشاورزی نیاز به صنایع تبدیلی داریم و محصولات شهرستان که در کشور حرف برای گفتن دارند خام فروشی می شوند

وی با بیان اینکه نیاز به صنایع تبدیلی داریم و در بخش گردشگری ظرفیت های خوبی داریم و نیازمند تسهیلات هستیم، گفت: جوانان جویای کاری داریم و برای مبل و منبت که خواستگاه آن در نهاوند بود نیازمند مساعدت هستیم و ۴ هزار متر زمین در بهترین نقطه شهرک صنعتی اختصاص دادیم ولی کار انجام نشده است.

ناصری خاطرنشان کرد: نهاوند دارای ندار است و دارای پتانسیل‌های بسیار زیاد ولی آنطور که باید دیده نشده و از شما درخواست داریم نهاوند را دریابید.

وی افزود: در بحث صنعت با محوریت فرش حرف برای گفتن داریم و فرش دستباف نهاوند شناسنامه دارترین منطقه است که در بازارهای خارجی مطرح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز