مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید خبر داد:

ارائه تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زایی شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۲۸۰۵۸
ارائه تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زایی شهرستان نهاوند
مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید از ارائه تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زایی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اصغر نورالله زاده  در جلسه کارگروه اشتغال نهاوند که با حضور فرماندار و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: نهاوند در زمینه گردشگری با داشتن سراب های گیان و گاماسیاب ظرفیت های خوبی دارد که اگر طرحی در زمینه توسعه این مکان ها در شهرستان بود حتما آمادگی ورود در این حوزه داریم و تامین مالی خواهد شد.

وی گفت: در بحث اقامتگاه های بوم گردی و طرح های گردشگری طرح های شهرستان را جمع بندی کنید تا از طرف صندوق به آنها تسهیلات اختصاص یابد.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور، گفت: در بخش کشاورزی نیز با همکاری استان طرح هایی که در حوزه فرآوری و صنایع تبدیلی کشاورزی است را اعلام کنید تا حمایت شوند.

وی افزود: تعدادی سردخانه های کوچک مقیاس مثلا در حد ۵۰۰ تن برای چند باغ و کشاورز را صندوق کار آفرینی می تواند تامین مالی کند.

نورالله زاده، تصریح کرد: در بخش صنایع دستی طرح هایی که در این جلسه عنوان شد و مشکل داشتند را با تامین بودجه مشکلاتشان را مرتفع می کنیم.

وی گفت: طرح های اشتعال زا در شهرستان را تا پایان بهمن معرفی کنید تا تسهیلات حمایتی بگیرید.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور با بیان اینکه حمایت های مالی در حوزه فرش دستباف ، شهرک مبل و منبت هم قابل اجرا است، گفت: با توجه به موقعیت شهرستان نهاوند در زمینه داروهای گیاهی می توانید طرح داشته باشید و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی افزود: تعاونی ها و صندوق های خرد روستایی را باید توسعه بدهیم و الان در شهرستان باید هدف گذاری شود تا ظرفیت این صندوق ها از ۸ روستای شهرستان بیش از ۲ برابر شود و این ظرفیت وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز