اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۰ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۸۳۹۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۰ بهمن ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت چهار نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری، تاکید کرد: رعایت شیوه نامه بهداشتی در بسیاری از نقاط کشور و استان تا ۵۰ درصد کاهش یافته، بنابراین برای پیشگیری از بروز موج چهارم همه گیری ویروس از مردم درخواست می شود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه پرهیز از حضور در اجتماعات و زدن ماسک بیش از پیش توجه کنند.

وی اظهار داشت: با شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۱۴۹ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۷ مورد بود که از این تعداد ۴۳ نفر در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 11 08

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۳۵ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۸۱، تویسرکان ۶۳۹، رزن ۴۲۶، درگزین ۱۹۱، فامنین ۱۷۷ و کبودراهنگ ۶۴۷ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۷۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۲۲ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۴۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما