فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد:

برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی در نهاوند

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۸۶۴۴
برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی در نهاوند
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در پایگاه‌ها و رده‌های سپاه ناحیه نهاوند در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: به ثمر رسیدن نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و هر سال در کشور ما سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور ملت شریف ایران اسلامی که همیشه در عرصه‌های مختلف با شور و شوق وارد میدان می‌شوند، برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه دشمن با تاکتیک‌ها و حربه‌های مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی در جهان است، گفت: احساس عزت، استقلال، امنیت پایدار، نفی استکبار از اصلی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است که باید در ایام الله مبارک دهه فجر این آثار انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود.

وی تصریح کرد: نظام و انقلاب به واسطه حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی و به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به یک الگوی موفق در جهان اسلام تبدیل شده است.

مختاری با اشاره به شعار محوری امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» به عنوان شعار محوری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۳۹۹ تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه نهاوند، باهدف گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی برنامه‌هایی مختلفی را برای این ایام مبارک در نظر گرفته است، اظهار داشت: ۱۱۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در سطح پایگاه‌ها و رده‌های سپاه ناحیه نهاوند در طول دهه مبارک فجر و هفته بزرگداشت مقام مادر  برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: این برنامه‌ها در دو سطح میدانی شامل فضاسازی، آذین‌بندی، عطرافشانی گلزار شهدا، کمک‌های مومنانه، ماشین‌نویسی با شعار‌های انقلابی، اهدای پرچم، پوستر، سربند، برگزاری مسابقات فرهنگی شامل کتابخوانی، عکاسی، نقاشی، دلنوشته، خطاطی و... و در بحث خدمات‌رسانی در قالب طرح شهید «سلیمانی» نمایش کاروان‌های موتوری و خودرویی در روز ۲۲ بهمن است.

وی افزود: در سطح فضای مجازی نیز تبیین دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلابی در چهل و دومین سال گذشته، انتشار دلنوشته و عکس نوشته‌ها با مضمون انقلابی در فضای مجازی، ترغیب مردم به تغییر گسترده پروفایل‌های مجازی خود به عکس پرچم جمهوری اسلامی یا نماد‌های انقلاب اسلامی، تولیدات هنری، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، اشتراک‌گذاری کتاب در خصوص رخداد‌ها و ایام انقلاب، انتشار مسیر نمایشگاه عکس از دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب، اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از طریق درگاه‌های فضای مجازی در هر شهر برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله این برنامه‌ها است.

 مختاری تصریح کرد: در راستای بزرگداشت دهه مبارک فجر و هفته زن و مقام مادر برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌ها نیز جلسات هماهنگی و تقسیم کار درون سازمانی تا سطح پایگاه‌های مقاومت محلات و اقشار، جلسات شهرستانی مربوط به بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته و برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال بر آن هستیم تا بتوانیم خدمات بسیج را در راستای کمک مومنانه، مقابله و کنترل بیماری کرونا، طرح شهید سلیمانی، اقدامات گروه‌های جهادی در راستای محرومیت زدایی، فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه در ایجاد اشتغال، ساخت منازل مسکونی برای محرومین و آسیب‌دیدگان در سیل را به سمع و نظر مردم شهرستان برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: ما در دهه فجر امسال تأکید بر بیان دستاورد‌های چهل و دومین سالگی انقلاب اسلامی برای آحاد مردم و بسیجیان عزیز شهرستان و ایده‌آفرینی و ایده‌دهی به مردم داریم و محوریت اصلی برنامه‌های ما در این ایام است.

وی گفت: همچنین بحث گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب تبیین جایگاه روز زن و روز مادر در انقلاب اسلامی، تأکید استمرار نهضت خدمت مومنانه، تداوم طرح اثربخش و پر برکت طرح شهید سلیمانی با استفاده حداکثری از ظرفیت بسیجیان شهرستان از دیگر محوریت‌های برنامه‌های این ایام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز