معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خبر داد:

وقفه در تامین مواد اولیه روغن علت کمبود در بازار

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۸۷۹۸
وقفه در تامین مواد اولیه روغن علت کمبود در بازار
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از وقفه در تامین مواد اولیه روغن علت کمبود در بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان ظاهر پور مجاهد در خصوص دلیل نبود روغن در بازار همدان بیان اینکه در تولید روغن به دلیل کمبود مواد اولیه وقفه افتاد بود اظهار کرد: چندی بعد هم کارخانجات در تامین ورق حلب مورد نیاز دچار مشکل شدند.

وی با اشاره به اینکه خرید مردم هم از حالت معمول خارج شده است افزود: در حقیقت برخی از مردم بیش از نیاز خرید انجام می‌دهند و نوعی انبار در منزل درباره این کالا رخ داده است.

معاون اقتصادی استاندار همدان یادآور شد: با توجه به کارخانه روغن نهاوند مایحتاج مورد نیاز مردم تامین می‌شود و با مکاتبات استاندار همدان سهمیه برای همدان گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توزیع سهمیه روغن همدان این روند به مراتب بهتر از قبل خواهد شد بیان کرد: اگرچه  دلیل عمده کمبود روغن در بازار تخلیه فوری قفسه‌های روغن در فروشگاه است.

پورمجاهد با اشاره به اینکه به میزان مورد نیاز  کالاهای اساسی موجود است و مشکل روغن هم در حال رفع است متذکر شد: برخی از موارد کارخانجات در روند اعلام قیمت جدید از تحویل کالا جلوگیری می‌کنند که افزایش قیمت‌ها منتفی شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در حال حاضر سهم مردمی افزایش قیمت ندارد و افزایش قیمت سهم صنف و صنعت هم باید به صورت مکتوب و مصوب به استان اعلان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز