مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

۳۲۶ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان همدان اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۷:۳۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۹۲۷۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر ۳۲۶ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در استان همدان اجرا و ۳ پروژه ورزشی نیز بااعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در سراسر استان هم‌زمان با این ایام مبارک برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متعددی در سطح شهر و روستا تدارک دیده‌شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۳۲۶ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی شامل ۲۷۱ برنامه در شهرستان‌ها و ۵۵ برنامه در روستاهای استان اظهار کرد: دراین‌بین روزشمار دهه فجر خانه جوان نیز ۱۲ عنوان برنامه شامل نواختن زنگ انقلاب در خانه‌های جوان استان، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نشسته‌ای تخصصی، اکران فیلم، برگزاری نمایشگاه، دیدار با مسئولین شهرستان‌ها در خود گنجانده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه از بهره‌برداری ۳ پروژه ورزشی هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارکه فجر در استان همدان خبر داد و گفت: سالن باستانی نهاوند واقع در استادیوم علیمرادیان با زیربنای ۶۲۰ مترمربع یکی از پروژه‌های ورزشی است که بااعتبار ۳ میلیارد و ۲۴۳ تومان از محل اعتبارات استانی ساخته‌شده است.

وی دیگر پروژه قابل‌افتتاح را سالن چندمنظوره دره مراد بیگ همدان اعلام کرد و گفت: این پروژه به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی ساخته و آماده بهره‌برداری است.

سیفی چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای اکنلو از توابع شهرستان کبودرآهنگ را سومین پروژه آماده بهره‌برداری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ایام‌الله دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار ۱۵۲ مترمربع بااعتبار ۷۰۲ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان احداث‌شده است.

توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی همواره از اولویت‌های ما در ورزش استان بوده است و طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه در دست اجرا داشته‌ایم و در ابتدا تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را در اولویت برنامه‌ها قراردادیم و در ادامه پروژه‌های جدید آغاز و افتتاح کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: بسیار خرسندیم از اینکه توانستیم زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم و روستاها را توسعه دهیم و در بعضی از نقاط برای اولین بار فضای ورزشی ایجاد کردیم.

 

نظر شما