استاندار همدان:

همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۰۱۰۶
همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است
استاندار همدان، گفت:همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان آئین کلنگ‌زنی مرکز فرماندهی قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در همدان، با حضور مهندس شاهرخی استاندار همدان، آزاد بخت معاون سیاسی_امنیتی استانداری، سردار امیری فرمانده انتظامی استان، حجت‌الاسلام جوشقانی، رئیس عقیدتی سیاسی و دیگر مسئولان انتظامی استان برگزار شد.

سید سعید شاهرخی در حاشیه این مراسم، گفت: تلاش شبانه‌روزی پلیس استان در تامین امنیت شهروندان قابل تقدیر و تحسین است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس استان مثل همیشه با متخلفان و مخلانِ نظم و امنیت عممومی برخورد مقتدرانه داشته باشد، گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای امنیت کشور، همدان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: امنیت مطلوب در استان، حاصل تلاش کارکنان پلیس استان و همچنین اخلاق مداری، دینداری و ولایت‌مداری مردم استان است.  

وی تصریح کرد: پروژه ساختمانی مرکز فرماندهی کنترل قرارگاه انتظامی امام علی(ع) در جهت ارتقای امنیت عموم وآسایش بیش‌تر مردم خوب استان، کمک موثری به  پلیس استان محسوب می‌شود.  

شاهرخی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز《مرکز فرماندهی کنترل قرارگاه انتظامی امام علی(ع)》، تکمیل پایش تصویری در کل استان است که با مستقر شدن آن می‌تواند یاری‌گر پلیس در حوزه‌های مختلف باشد.

وی افزود: با ساخت این پروژه بر کلیه معابری که در سطح شهرها و مناطق استان وجود دارد نظارت کامل پیدا خواهیم کرد و به پلیس کمک می‌کند تا با اشراف کامل بر متخلفان و مخلان نظم وآسایش مردم غلبه کند.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مرکز، پایش تصویری در حوزه دستگیری سارقان و شناسایی اراذل اوباش نیز تسهیل می‌شود.

در ادامه این مراسم، سردار امیری فرمانده انتظامی استان، از حمایت‌های همیشگی و پشتیبانی‌های مهندس شاهرخی استاندار همدان از مجموعه پلیس استان، تشگر و قدردانی کرد.

ساختمان مرکز فرماندهی کنترل قرارگاه انتظامی امام علی(ع) در زمینی به مساحت 400 مترمربع، 1600 متر زیربنا در 4 طبقه احداث خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز