فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد:

کشف خودرو وموتورسیکلت سرقتی در نهاوند

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۰۷۹۵
کشف خودرو وموتورسیکلت سرقتی در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند" از کشف 2 دستگاه خودرو وموتورسیکلت سرقتی توسط ماموران انتظامی بخش "گیان" این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت درپارکینگ یکی از ادارات شهرستان، موضوع دستگیری سارق دردستور کار ماموران پلیس قرارگرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش گیان شهرستان پس از بررسی موضوع و با انجام اقدامات فنی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را درمنزل دستگیر وبه یگان انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده دریگان انتظامی به سرقت موتورسیکلت معترف و درادامه موتورسیکلت سرقتی هم کشف وپرونده قضائی دراین خصوص تشکیل ومتهم با صدور قرار، روانه زندان شد.

سرهنگ ساکی گفت: اکیپ گشت بخش انتظامی گیان هم درحین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه پراید که درمحلی پارک شده بود مشکوک وپس از بررسی مشخص شد که دارای سابقه سرقت می باشدکه با هماهنگی مقام قضائی اقدامات لازم انجام وخودرو تحویل مالک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند درپایان به شهروندان توصیه کرد: نسبت به نصب سیستم ضد سرقت ورعایت نکات لازم در خصوص پیشگیری از سرقت وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز