در هفتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در شهرستان همدان

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۳۰۳۰
افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در شهرستان همدان
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 10 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 10 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرستان همدان با حضور رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران ذیربط استان و شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار همدان گفت : بخش سوم دیالیز و داروخانه بیمارستان شهید بهشتی همدان امروز به بهره برداری رسید که با راه اندازی این بخش تخت های دیالیز مرکز استان از 30 تخت به 56 تخت افزایش یافت.

محمد علی محمدی افزود : پایگاه شماره 3 اورژانس و مرکز خدمات جامع سلامت سعدی نیز با اعتبار 20 میلیارد ریال در شهرک شهید مدنی همدان به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح دو طرح بخش کشاورزی با اشتغالزایی مستقیم 21 نفر خبرداد و اضافه کرد : طرح پرورش گاو شیری 70 راسی در روستای امزاجرد و سردخانه محصولات صیفی با ظرفیت 6 هزار تن در روستای انصارالامام افتتاح شد.

محمدی با بیان اینکه طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بوعلی با اعتبار 50 میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید، تصریح کرد : علاوه بر اهمیت مسایل زیست محیطی و رفع مخاطرات خروجی پساب این تصفیه خانه نیز می تواند در سایر بخشها مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار همدان افزود : فرهنگسرای نشاط ویژه کودکان و نوجوانان در منطقه حصار علی آباد با 25 میلیارد ریال اعتبار در 3 طبقه افتتاح شد که از جمله طرح های مهم مورد نیاز این منطقه بود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو طرح در روستای سولان همدان اظهار کرد : این پروژه ها شامل طرح آب رسانی به این روستا و آغاز عملیات اجرایی احداث پایگاه خدمات جامع سلامت روستایی سولان است که می تواند به روستاهای مجاور نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارایه نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز