رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد:

روند ثابت ابتلا به کرونا در نهاوند/نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی تشدید می شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۳۳۲۴۸
روند ثابت ابتلا به کرونا در نهاوند/نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی تشدید می شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره روند ثابت ابتلا به کرونا در نهاوند خبر داد و گفت: نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در نهاوند تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیامک دانشور صبح یکشنبه در جمع اصحاب رسانه شهرستان گفت: طی دو سه هفته اخیر وضعیت ثابتی در بخش کرونا داشته‌ایم و همچنان در رنگ‌بندی زرد مانده‌ایم.

وی گفت: باتوجه به نزدیکی ایام عید، خرید و احتمالا شلوغی بازار برنامه‌های نظارتی زیادی در نظر گرفته شده است و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم جهت حفظ سلامت خود و خانواده کارها و خرید را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و در واقع با بیشتر در منزل ماندن بیشتر سالم بمانند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی که با همکاری شبکه بهداشت، مرکز بهداشت، سپاه ناحیه و روحانیون از اول آذرماه آغاز و همچنان در حال انجام است.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین هدف طرح شهید سلیمانی جهت شناسایی زودهنگام موارد مثبت و دور کردن آنان از بقیه افراد خانواده و قرنطینه کردن آنان در کشور بوده و می‌باشد. در شهرستان نهاوند این طرح بسیار موفق عمل نمود.

دانشور، گفت: تیم نظارتی با کمک داوطلبان هلال احمر در سطح شهرستان در راستای نظارت بر موارد غذایی در شهرستان داریم که در این طرح شناسایی و معرفی متخلفین به مراجع قانونی نیز داشتیم.

وی با بیان اینکه دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان شهید قدوسی راه‌اندازی شد و طی روزهای آینده نیز وارد مدار  می‌شود، گفت: ام آر آی بیمارستان قدوسی راه‌اندازی و طی قراردادی ۱۰ساله به بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه مرکز جدید جامع درمانی فیروزان با تجهیز امکانات و محوطه‌سازی راه‌اندازی شد و در حال خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: در برزول نیز محل درمانی جدید تجهیز و راه‌اندازی شد و در حال خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.

وی با بیام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴ پزشک در رشته‌های مختلف برای سیستم درمان نهاوند جذب شده اند، گفت: طی ملاقاتی که با معاونین وزیر داشتیم جذب یک دستگاه آمبولانس در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه رئیس مرکز بهداشت نهاوند، گفت: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در نهاوند ۱۹۰۱ نفر تست مثبت شد که ۴۶۰۲ نفر از اطرافیان این تعداد شناسایی شد که تست ۲۷۳ مورد آن مثبت اعلام شد.

علی احسان خویشوند، افزود: از ابتدا تابحال در نهاوند ۱۲۶۰ مورد تست سریع کرونا انجام شده که ۸۴ مورد آن مثبت اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز