فرماندار همدان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۳۷۴۵
فرماندار همدان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد
فرماندار شهرستان همدان با آیت الله حبیب الله شعبانی موثق، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار و درباره برخی از مهمترین اقدامات در دست اجرا گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد علی محمدی با تشریح وضعیت شهرستان از حیث اهداف برنامه توسعه گفت :  با هدایت مدیریت ارشد استان شاهد اقدامات مهم و قابل توجهی هستیم که ضمن برنامه ریزی مشخص بهره گیری از همه پتانسیلهای موجود به منظور تحقق اهداف ترسیم شده اولویت پیش روی ماست.

فرماندار همدان با بیان اینکه فراهم کردن زمینه مناسب برای جذب سرمایه بخش خصوصی، رونق تولید و اشتغال با حساسیت خاصی در دستور کار قرار دارد تصریح کرد : در جذب سرمایه گذاری ، کاهش نرخ بیکاری، افزایش مشارکت‌های اقتصادی و واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی همدان رتبه نخست را به دست آورد.

وی با قدردانی از نگاه نافذ، عدالت محورانه و وحدت آفرین نماینده ولی فقیه در استان افزود : با درک این فرصت تمرکز ما بر پیشبرد اهداف و سیاستهای دولت در جهت رفع دغدغه های معیشتی و مشکلات مردم است.

محمدی با اشاره به برخی از پروژه های مهم در دست اجرا افزود : با همکاری تمامی مسئولان شهرستان و استان تلاش می کنیم طبق سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان به شاخص های پیش بینی شده برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز