مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

جایگاه ورزشکاران و قهرمانان استان همدان تبیین شده است/اشتغال قهرمان در دستور کار

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۴۹۲۷
جایگاه ورزشکاران و قهرمانان استان همدان تبیین شده است/اشتغال قهرمان در دستور کار
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه موضوع اشتغال قهرمانان و مدال آوران استان همدان در دستور کار است، گفت: جایگاه ورزشکاران و قهرمانان استان همدان تبیین شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان استان همدان که با حضور استاندار همدان و معاونین ایشان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در بدو ورود به استان با حمایت های استاندار و نمایندگان استان همدان تبیین جایگاه ورزشکاران را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در این بین با ارتباط گیری با قهرمانان سعی بر آن شد مشکلات ایشان بررسی شود تا بتوانیم با جزئیاتی دقیق برای آینده ورزش استان در دو بخش همگانی و قهرمانی برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه برای آینده قهرمانان استان برنامه ریزی کرده ایم، گفت: در بحث اشتغال قهرمانان استان همدان با تمام توان با توجه به قانون و پشتوانه استاندار همدان ورود کرده ایم امیدواریم برنامه های ورزش و جوانان یکی پس از دیگری محقق شود.

وی تصریح کرد: در بحث تحصیل قهرمانان نیز طی تفاهم نامه هایی که دانشگاه های مختلف استان منجمله دانشگاه نهاوند منعقد شده انتظار داریم قهرمانان نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند چراکه رشد تک وجهی برای انسان راهبردی نخواهد بود.

سیفی خواطرنشان کرد: امروز در خصوص تکریم ورزشکاران و قهرمان استان همدان در اداره کل ورزش و جوان همه آنچه نیاز بوده در راستای استاندارد سازی رفتارها انجام شده و این مهم موجب رضایت خاطر قهرمانان و مراجعین شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز