استاندار همدان:

ورزش و جوانان استان همدان را حمایت می کنم

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۴۹۳۵
ورزش و جوانان استان همدان را حمایت می کنم
استاندار همدان، گفت: ورزش و جوانان استان همدان را حمایت می کنم

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان، گفت: از ویژگی‌های با اهمیت که در برنامه‌های دولت تدبیر و امید به‌صورت شفاف و ویژه وجود داشت، توجه به حوزه جوانان و بانوان است.

وی گفت: در استان با تاسی از سیاست‌های دولت و تلاش در‌ جهت تحقق آن‌ها، هیئت اندیشه ورزان جوان تشکیل و در راستای ارتقاءجایگاه بانوان سند  عملیاتی تدوین شده است.

استاندار همدان، تصریح کرد: علی رغم محدودیت‌های کرونایی، تلاش شد تا مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان و ورزشکاران فراملیِ استان همدان برگزار شود.

وی افزود: هدف غایی برگزاری تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان استان، تجلیل از همه صفات نیکو و ارزشمند است که در جوامع مختلف نیز به آن‌ها ارج نهاده می‌شود.

شاهرخی، گفت: صفاتِ ورزشکاران و قهرمانان، همچون اخلاق، روحیه تلاش و کوشش، پیام سلامت و  سعادت برای جامعه است.  

وی با بیان اینکه ورزشکاران پیش‌کسوت استان، الگو و اسوه‌های جامعه هستند که باید به وجود آن‌ها افتخار کرد، گفت: ورزشکارانی استان توانستند در در اوج محدودیت‌ها و محرومیت‌های موجود، افتخار آفرین باشند و نام ایران در سطح جهانی بدرخشد.

استاندار همدان با بیان اینکه ۸۶هزار ورزشکار در استان وجود دارند که در قالب ۵۰ هیئت ورزشی، ۴۸۶ هیئت شهرستانی مشغول فعالیت هستند، گفت: از مجموع ورزشکاران استان، بیش از ۳۵هزار نفر را ورزشکاران خانم تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: استان همدان یکی از استان‌های شاخص، در کلیه زمینه‌ها و رشته‌های روزشی است.

شاهرخی با اشاره به اینکه به موازات زحمات و تلاش ورزشکاران، تلاش می‌شود تا زیرساخت‌های لازم را در استان فراهم‌‌ کنیم، گفت: زمینه حضور حداکثری مردم در هر رده سنی، برای شرکت در ورزش‌همگانی فراهم شود.

وی گفت: همدان در نگاه مجموعه دولت تدبیر و امید یکی‌از استان‌های پیشرو در عرصه‌های مختلف‌ است.‌

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: ورزشکارانی به عنوان سفیران و سلامت، می‌توانند مردم را به رعایت پروتکل‌ها ترغیب کنند.

وی با تاکید بر اینکه سعی می‌شود در سیاست‌گذاری‌ها و توزیع اعتبار، توجه ویژه‌ای به ورزش و ورزشکاران استان انجام شود، گفت: تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران در سطح کشوری و استانی باید جوانان را باور داشته باشند.

وی افزود: توجه به جوانان، موجبات نشاط در جامعه را فراهم خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز