با حضور معاون وزیر بهداشت؛

بیمارستان سردارسلیمانی تویسرکان توسط رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفراس بهره برداری شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۵۵۳۶
بیمارستان سردارسلیمانی تویسرکان توسط رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفراس بهره برداری شد
بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی تویسرکان همزمان با پروژه های بهداشت و درمان کشور به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، صبح امروز بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی تویسرکان  همزمان با پروژه های بهداشت و درمان کشور به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

عملیات اجرایی بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان سال ۸۷ در مساحت ۴۷ هزار و ۳۸۸ متر مربع آغاز شده و امروز بعد از ۱۲ سال مورد بهره برداری گرفت.

 این بیمارستان شامل بخش‌های تخصصی بستری، جراحی، مراقبت‌های ویژه، آ.سی.یو، سی.سی.یو، نوزادان، بلوک زایمانی، اورژانس، آزمایشگاه، و تصویربرداری است، بخش اداری، سالن اجتماعات، درمانگاه تخصصی، تریاژ، بستری داخلی، بستری جراحی، درمانگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی از دیگر بخش‌های این بیمارستان تخصصی است.

معاون وزیر بهداشت در این مراسم با بیان اینکه شهرستان تویسرکان ۷۵۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است اظهار کرد: باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.

قاسم جان بابایی افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ بهداشت و در مان در تویسرکان بیمارستان تختخوابی شهید سردار سلیمانی است که ۱۵۴ تختخوابی ثبت شده اما با لحاظ بخش دیالیز و بخش های جانبی تقریبا حدود ۲۰۰ تختخواب دارد.

وی دوران تحول نظام سلامت را جزو  افتخارات دولت تدبیر و امید خواند وافزود: حدود یک‌هزار تخت در استان همدان راه‌اندازی شده و یک‌هزار و ۱۰۰ تخت در دست احداث است و اینکه تقریبا شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تکمیل شده است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ۴۸۰ پروژه بهداشتی در این استان به مرحله بهره‌برداری رسیده است گفت: در کنار  پروژه‌های عمرانی در حوزه درمان ۱۲۰ طرح افتتاح شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز