آوالان کامیاران با حاشیه سازی هم حریف شهرداری همدان نشد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۷:۲۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۶۵۴۹
آوالان کامیاران با حاشیه سازی هم حریف شهرداری همدان نشد
در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر آوالان کامیاران را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج شهرداریچی های همدان میزبان آوالان کامیاران بودند. 

تیم فوتبال شهرداری همدان در این دیدار برای عقب نیفتادن از کورس مدعیان محکوم به پیروزی بود به همین دلیل با ۳ مدافع وارد میدان شد و میثم زمانی، امیرحسین سوری و امیر ابراهیم بیگی ۳ مهاجم خود را در راس حمله قرار داد.

تیم فوتبال شهرداری همدان از دقیقه یک مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه ۱۳ در حالی که امیرحسین پورقاسمی با ارسال زیبای پیمان حشمتی در موقعیت تک به تک قرار گرفت توسط دروازه بان تیم فوتبال آوالان کامیاران با خطا متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

این پنالتی توسط میثم زمانی به بیرون زده شد اما باز هم شهرداریچی ها دست از حملات متعدد خود برنداشتند و در دقیقه ۱۷ با ارسال زیبای پیمان حشمتی بر روی یک ضربه کاشته توسط ساسان جعفری به گل رسیدند و در حالی که داور وسط میدان را نشان داد و بازیکنان برای شروع مجدد مسابقه رفته بودند با فشار کادرفنی آوالان کامیاران کمک داور این گل را با سیستم وار ابداعی و مشورتی در میانه میدان مردود اعلام کرد که در فوتبال لیگ دسته دوم در نوع خود بسیار عجیب است.

کادرفنی تیم فوتبال آوالان کامیاران با هر خطا و سوت داور به کنار زمین می‌ریختند و جو بازی را خراب می‌کردند این تیم به لحاظ فنی چیزی نداشت و فقط به دنبال زیرتوپ زدن و جوسازی بودند.

حملات متعدد تیم فوتبال شهرداری همدان یکی پس از دیگری با بدشانسی تبدیل به گل نشدند که در جدی ترین صحنه ضربه سر زیبای حسین کاظمی با ارسال زیبای پیمان حشمتی به تیرک دروازه برخورد کرد.

اما در نهایت در وقت‌های اضافه نیمه نخست امیرحسین سوری با یک چیپ زیبا دروازه آوالانی‌ها را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم این تیم فوتبال شهرداری همدان بود که بازی خود را به حریف دیکته کرد و در دقیقه ۵۸ ارسال کاشته زیبای پیمان حشمتی را امیرحسین پورقاسمی تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل شهردارچی‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند که با بدشانسی این موقعیت‌ها از دست رفت.

در این نیمه سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران با کارت قرمز به دلیل توهین به داور از بازی اخراج شد.

در نهایت این دیدار با بازی روان و زیبای رضای طلایی منش با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز